Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 28 July 2011

cuti di hari selasa

selasa lepas aku n hasben amek cuti nak setelkan sumting. apakah? hehe. a day b4 hasben dah pon membeli si oren honda dash. ha, ni kat kedai tu. tgh buat payment. so, die kate next day dpt la. yahoo! bermulala kehidupan sbgai mat n minah rempit! ngeheee

hari selasa tu dimulakan dengan ke jawi dulu. asek bertangguh je nak buat kad nikah. dah 3 bulan lebey kawen kot. kejap je buat kad ni. amek gamba kt situ n siap immediately. yay da ade kad nikah! :p

kua umah pon da lmbat. so tros la lunch. actually nk gi cari helmet kt sentul. so rase nk gi mkn kat nasi ayam mancongkan kt jln gombak. ha, puas aku minum air tembikai ni sbb gelas besar. hehe

hehe selit gamba mknn. :p

mancongkam is one of my fav nasi ayam place. nasi ayam garing :p

the pink helmet search is on! setelah mencarik di sekitar PJ x jumpa2, n ade gak frens yg soh carik kat sentul. syurga mat rempit katenye. agaga. 1st time aku n hasben dtg sana. mmg byk choices!

hasben sampai da callkan HQ KHI sbb nk carik pink helmet utk aku, tp kt situ pon da abes kale pink. sedey ok. kire ilhtiar la ni gi sentul nak carik pink helmet. klo xde, aku akan beli gak la yg online. sah2 la lebih mahal sbb ade delivery charge plus x dpt try dulu kan. alhamdulillah. akhirnye jumpa pon pink helmet yg aku carik kat sentul! hooray!!

dah puas ati dpt pink helmet, gi metro driving kat subang lak. sebab lesen motor hasben ade prob. so, xdpt la bwk moto gi opis lagi la. tgu lesen yg baru tu siap. minggu dpn kot...dang! balik dr metro gi balik kedai jual moto kt maju jaya. moto siap kol 6! aku x ikot pon. ayah teman hasben amek moto. mak aku yg excited nak tgk moto baru! agaga


taraaa!! ni la pink helmet aku! puas ati!

mak aku pengsan tgk aku beriye2 tgk aku carik helmet pink jugak. hehe. hasben beli helmet kale orange. but x amek gamba lak.


susah tol nak cari ko wahai helmet. naseb bek hasben aku rajin nak layan aku, carik jugak ko. hahaha

ha tu dia! si oren di lap oleh tuan tanah. barang baru la katekan. agaga. kenapa kami pilih kale oren? sbb kitorang rase best! hahaha. peduli ape aku, moto tu kale oren, tp helmet aku pink. jji aku bhagia. alalalaa


jaga diri ye si oren, jgn bagi kene curik pulak. hehe.
smg dgn adenye si oren ni, dapatla kami suami isteri
1-x datang lewat ke opis lagi

2-aku xyah dgr hasben mbebel sebab stuck dlm jem.hehe
3-dpt kurangkan cost fuel! bestnye!
4-xpayah byr tol. uihh jimat lagi!
5-ha, ade dwet lebeh tu leh tambah koleksi shawl2 aku. haha
cian kt gen2, gune utk weekends or hari hujan or tb2 aku ternengandung ke kan. uhuk2. ;p

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...