Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 26 July 2011

kenduri umah embah

hari sabtu malam, ade kenduri arwah embah lanang kt umah embah aku. as usual every year mmg akan buat kenduri tahlil utk arwah embah lanang setiap kali nk masuk puasa. but dis year cam x ramai je sedara mara aku. masing2 ade hal kot. ahaai.

sempena kenduri tu, aku sesaje try buat triffle setelah aku bukak blog cik epal. ahaii. tp malangnya, triffle aku tu harap cantik je (cantik ke?? sbb byk buah je lebeh.. haha) tp rase sgt hampagasss. haha. sbb custard aku hangit. xpela, bak kate hasben, 1st time buat, biasala tu. baikla, tp cian tgk org makan rase hangit custard tu. wakaka. xkesahla, jji licin je triffle hangit aku tu kt kenduri umah embah. lol

3 bekas triffle

 
ha!! mantap kan buah die! tq hasben tlg susun buah. wink2

 
buah tu byk giler lebey. so, make my own desert la. mix fruits with whipping cream! nyummy! nyummy la sbb xde rase hangit custart tu. wakakaka
ni bekas khas utk hasben. harusla bhgn bwh yg custard tu x abes sbb hangit. adoii x leh blaa. huhu. tgk la bp taun lg aku nk buat triffle ni lagi. xde mood da. muahaha

the kids yg sebok ngan PSP memasing
org2 masjid yg mengimarahkan majlis
aku layan budak 2 kecik. ngeee
with nuby n nina, our wedding's flower girl
my hensem hasben n cuty nuby! love u guys! x byk pon amek gamba kenduri sbb memasing tah kemana. haha

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...