Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 12 July 2011

munching entry ~ restoran family Dr M3

hari ni aku cuti. ikot hasben tgk arsenal training kt bukit jalil. tgk training pon sampai amek cuti. haha. naseb bek game sbnr hari rabu nnt waktu mlm. klo siang gak, kene amek cuti 2 hari gamaknye. erm player arsenal yg aku kena fabregas (captain) je rasenye (kantoi!! aku bgtaw hasben aku kenal sume player arsenal. agagaga. jgn maraaa b... :p). tp fabregas tu x dtg. so, aku follow je sokong sp yg hasben aku sokong. xpon aku sokong team malaysia je la nnt. ngahahahaa.

ok munching entry kali ni x special pon. hehe. juz nama restoran ni yg unik. restoran ni situated sbelah klinik Doktor ni. M tu nama die la. ape tah. M3 lak sbb die ade triplet! jd la Dr M3 kot. hehe.

kol 11 malam, ajak hasben kua mkn. xdela nk gi jejauh. dekat2 umah je
ha ni la triplet Doktor ni. siap gantung frame ye. huhu

 
disebabkan ni hya supper, mkn ringan2 je. hasben amek roti canai. yan, x special langsung munching entry ko kali ni! lol
aku punyer udang goreng tepung. nyumnyum! ok bye

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...