Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 3 March 2011

family day part 3
















lps berendam lama, nak balik dah ni. muke xbley blaa. parya paaa. haha






balik tu singgah jap teluk kemang. cian tunangku x penah gi. hehe

yay! u gi teluk kemang 1st time wit me! hehe

balik dr PD, dinggah nilai 3 carik sumting 4 my wedding. tp mahal2 jugak la. ade la bnda sket aku beli. las2 kedai kat umah aku lg murah ok! sj je nak mencuci mata kat sana. byk pilihan tu of coz la. tp kt sini pon ade je pe yg jual kat sana, harga sama jer.. masa tunang byk gak beli kat sana. but nak kawen ni, xbyk pon borong kat sana. then, balik tu, singgah kajang nak makan satay. punyela besar alam satay samuri nye kedai, kitorang x pasan. ended up gi satay zamzuri. x sedap cam samuri but belasah jela. keluar dr zamzuri tu baru pasan samuri. bluwekkk

ni hasil kutipan hadiah2 telematch. huu

gambar x ikut sequence. lantak situuu. haha


hai abg baju oren. semangat die aerobik. hehehe

aku bab2 aerobik ni, harus aku plg depan skali. wuhhuuu!

love~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...