Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 27 December 2010

shaheez's bday in advance

Last last saturday, bp byk last tu? hehe. byk cite tergendala la katekan. huhu. kitorang celebrated shaheez's bday kat umah ili, kawan acah. knp buat kt umah kawan acah?? sebab umah die best sgt!!! x caya? tgk gamba2 kat bwh ni. hehe. ili ni baru kawen. n baru pindah kat umah baru die di puchong prima. bile dgr nak celebrate bday shaheez, die ajak buat kat swimming pool umah die. best giler swimming pool die. bukn mcm kondo lain nye swimming pool. teruje giler aku. tp aku x bwk baju. so, melopong jela tgk org mandi. haha.
anyway, shaheez's bday 30 disember. tp jadual mamat tu sgt la penuh. adehh. setiap taun, anak buah aku sorang ni, sambut bday tah bp puluh kali, bulan islam sambut, bulan disember sambut. sambut ngan kwn, smbut ngn family. adeiii. ko anak sorang, larat la mama ko nak layan. kakakaka. nt aku upload gamba bday shaheez kat futsal lak.
kat umah ili ni, mak, ayah n bangah's family x dpt dtg. so yg ade just along n famili, ili n hubby, aku, husni, acah, asyu n dylla. menggelitis aku nak mandi sbb teruja tgk umah cam2. hehe. nama tempat cam2 ialah resort apartment. best!!

acah, dylla, asyu n me :)

buaya tu ili yg punyer

umah ili kat tingkat 4. bwh umah die la swimming pool resort tu. best nye klo dpt dok sini. oh, x mmpu gue.. ;p

entrance

cuppies yg cam biasa along wat sendiri.

bday boy yg dah boroi. 13 years old muhammad shaheez al-jafry

tgk, aku ngintai je tgk deme mandi. uwaaa!!! tu la, sp soh xbwk baju. iskisk

ni je permainan utk org x bwk baju mcm kami. hehe. pasir pantai lg. best!!

muke batak. hehe

cak cak cak!

siap ade gelongsor besar ni lagi. menangis aku tgk, x dpt mandi. haha

ili si tuan umah. yg paling kiri. tanx dear, jempot kitorang! umah ko mmg sgt cantik!

gajah2 mmg byk kat situ. pilih je nak posing ngan yg mana. hehe

picnic tepi pool. ;)

gaya cam kat waterpark mana je kn. resort apartment ni!

wit asyu yg xnak mandi wlopon bwk baju.

mlm tu pulak, g mkn kt vichuda damansara.bagi adiah time tu jela. ni adiah dr makyang n uncle husni. time kasih sbb abes ati ngan adiah dr kitorang, haha

mamam

present from asyu.

cuppies from along lagik :)

adiah from dylla

from makcik. makcik ni saje je x wrap adiah taw. ;p

bday boy da pakai baju echopark yg aku bagi tu. budak besar die ni, abes ati la klo dpt echopark tu. adeyyy. k, chill! babaii
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...