Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 1 December 2010

acah n asyu's convocation day

Hari Sabtu lepas, aku n whole family ke Uitm. adik aku acah n asyu terima ijazah dorang. Asyu kan sama blaja ngan adik aku. so, grad pon sama la. finally they completed their Bach. Degree in Customer Service Mgmt. dah nama pon due org graduates nye. maka, bunge pon kene sedia 2 set. ahaiii. meriah mmg la meriah tp kesian la haii kat anak2 buah aku. dah la panas. ramai org lg. nak breastfeed lg. mana x mengamuk dorang. tp demi nak celebrates kejayaan acah n asyu datang jugakla sume org. tp tunangku xde sbb still berkursus kat PD. selain family aku sendiri, Fyra yg tgh sem break pon dtg skali. nana n fren pon dtg jugak. tanx guys! lps je grads acah n asyu n dylla dpt tros keje kat TM, tempat yg sama dorang wat internship. alhamdulillah... x sempat rase menganggur. hahaii

sblum ke Uitm, da beli bunga siap2 kat pasar PJ. nmpak cam byk bungkus je tu. mmgla. sbb ade due org yg nak konvonye. hahai. saje xnak beli kat UITM. mesti mahal. wlopon x cantik sgt amoii tu wrap, tp bbaloi sbb bunganye byk! ngeee

fyra! diimport khas dr perth ausie! hehe. die tgh sem break skang. so, balik msia jap. tanx 4 joinin us! :)

nureen beli bunga kat lua UITM.

menunggu shuttle dr parking space ke dewan konvo. nuqman suke sbb x penah nek bas b4. hehe


cian nuby,,, da lapa yer..

xsempat nak beli card sbb pergi pasar PJ beli bunge awal pg. kedai jual kad x bukak lg. haha. so letak biz card je pon, boley kan? agagaga

from nureen 2 makcik. cute ~

sorang da lapa nak nenen. sorang lagi ngamuk x tentu pasal. adeiii. lama sgt tgu makcik kat dlm hall tu.

ha! kua pon makcik!

owh no! anak buahku si shaheez da nak sama tgi ngan aku!!


the graduates. proud of u girls! ha, pengsan nak ngangkut! haha

pesta bunga di UITM.

my family telah mngconquer backdrop ni. family aku plg ramai kot. hahaha

time ni mak n ayah da balik dulu sbb nak gegas ke n9.

my sisters. congrats!

time ni nuqman da ngamuk. dok dlm kete jela. tinggal bangah n nureen.

lompatan x menjadi sbb pakai kamera pink cokia aku jer. haha. ade lg 4 dslr menangkap gambar time ni. cam artis ko! kakakaka

dylla darly n fiance. geting married on february next year! congrats darl!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...