Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 13 October 2010

nuqman's bday present

semalam petang, tb2 terbaca dlm inbox di FB. along reminded sesape yg x beli hadiah utk nuqman lg. sbb hari ni nak wat suprise party (family je, kecik2) utk nuqman. alamak, harusla aku x beli hadiah lg. aku bgtaw tunangku, finally we decided to go to kedai borong mainan kat jalan raja laut. kt situ byk giler kedai borong mainan kan. 1st time g sana. best jugak tgk byk mainan! hehe

salunye asek g toys r us or toys city which is more comfortable la of cos kan. klo g kedai borong, xdela cantik2 die susun. but mmg mcm2 n murah2 jgk adiah kat situ. pas ni, aku da taw da mana nak dituju klo nak beli adiah budak2. hehehe.

smlm aku g pas maghrib dr opis. so, xde la jam ke ape. in fact, aku parking tepi jalan btol2 depan kedai. best kan! tunangku kate, die nak jd budak balik la bile tgk byk2 toys tu! ngeeee. tp tunangku x kasi aku amek gamba ngan barbie2 comel yg gabak2 tu. ngan ultraman sama besar ngan aku pon x kasi jugak. iskisk. xpela, sikit je sempat tgkap gamba.

dlm wish list nuqman, he wants robot katenye. as org lain x beli lg robot, aku nak cari robot jugakla. transformers ni mahal. xleh beli utk nuqman, nnt buat baling2, rosak cepat nnt. (kedekotnye makyang ni. hahahaha)

makyang taw, ni plg sesuai utk nuqman! kalo tekan on, boleh jalan, goyang2 pale, goyang badan, goyang tangan. klo nuqman rosakkan cepat pon, makyang x marah. agagageegeghee. hope u like it nuqman! :)

carik utk anak buah ke, utk diri sendiri 2 b? hhehe

nak tgkap gamba kat ultraman setinggi aku x dpt, tunangku soh amek gamba ngan kete ni je. layanzzzz

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...