Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 21 October 2010

20.10.2010

walaupun 20.10.2010 adalah semalam, tp sj nak jugak masukkan tajuk tu hr ni. lol. semalam org kate date 20.10.2010 cantik. mmg cantik pown. tp xde bnda special pon yg disambut melainkan melaka maju 2010. haha

xde pe yg menarik melainkan makan subway yg 1st time aku n tunangku makan. poor izyan n husni. agagaga. nak kate dok kampung, x jugak. tp mkn subway pon x pernah. hehehe. smlm, aku husni n hajar ke solaris dutamas n suddenly aku ajak g subway. ye, ade subway baru buakak kat situ. ya ampun! punyela berbelit2 nk masuk tempat tu. selama ni dok g bestari jer. ni parking pon dah macam haram, nk carik subway mcm masuk pertandingan laluan berhalang. huahua. sbb kat situ kan byk kedai under construction lagi. tension gua. huhu

aku n tunangku mkn sub of the day (wednesday) meatball marinara. wlopon 6 inches, aku nye kenyang tahap gaban sampai ke mlm. alhamdulillah... hehe

ngangaan yg perlu besar ye :p

meatball 4 ketul yg sungguh mantap!

gaya makan dua org yg x pernah ke subway .LMAO!

love ~ izyan al-za'im



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...