Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 4 October 2010

3 Oktober...

Smlm, 3 oktober 2010. tarikh yg sama tahun lepas aku bertunang dgn Husni Al-za'im. Setahun dah ye. Xdela nak menyambut setahun pertunangan. x sesuai pulak rasenye. sbb patutnye dah kene kawen da pon. ahai. sekadar memperingati tarikh pertunangan kitorang :)

erm, kene tunggulah seperti yg dijanji. diikat lebih kurang setahun setengah. lamanye nak tunggu rasanya. hahaha gatal betol! yela, kumpul duit katenye. ahaii. macamla klo tgu setaun stgah tu, byk sgt dpt dikumpol. hehe. xpela, wlopon xbyk sgt, at least kami nk buat wedding kami ni dgn titik peluh sendiri insyaallah. yela, kami bukan org senang sgt pn utk disponsor mak bapak. tambahan tunangku lg la. xde mak ayah da. sumenye sendiri. im proud of him! juga kami lom terdesak utk buat pinjaman. insyaallah sesederhana mungkin dgn apa yg ada.

alhamdulillah sepanjang setahun ni, xde la dugaan besar melanda. sikit2 2 biasala. harap2 segalanya berjalan baik sementara tgu hari nak menikah nnt ye. insyaallah. klo org lain asyek tya bile nk kawen, kami ni lg la x sabar. huhu. bersabarlah sayang... hehe

muke berminyak x leh blah. tp ku tampal jugak kat sini sbb bukti gambar bertunang pada 3/10/2009. ngeee
inilah tunang saya semenjak setahun yg lalu. hehe
Honey cayang Baby! muahhx!

love ~ izyan Al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...