Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 5 October 2010

acah asyu OH

Last Sunday, adikku n asyu ade wat makan2 kat umah aku. mintak maafla klo ade yg kate x dijempot. almaklumla, bukan OH aku. hahaha. dorang nye blanje sume. utk kawan2 deme katenye. ahaks. even hari kejadian pon aku xde. ngaja tusyen. n tunangku lak gantikan kelas dorang. abes kelas baru aku join. join makan jela gamaknye sbb sume preparation dah siap. agagaga

yg bestnye, malam sebelumnye, jiran aku ade wat kenduri nk g mekah. adelah pasang kemah sepetak. ate, kitorang pinjam jela kemah tu utk open house depan umah aku tu. hehe .eh, bukan selalu OH umah aku mmg ade kemah ke? ngeee... tp kemah biru putih tula. gile season. hehehe.

budak2 skang mn ade nak main kat lua lg. sume sebok ngan PSP masing2. cett, zaman aku dulu xde tu sume :p

anak2 buah aku. nuqman tu da xde keje kain la tu ngorek magic ball. hehe

eh, bapakku!

air kale biru!

suasana bwh kemah. ahai

nmpak badge kami tu? comelkan? hehehe. acah beli badge 2 byk2, utk diberi kpd tetamu. ade2 je ko ni. harusla aku pilih yg sedondon ngan tunangku ;)



last but not least, gamba ngan nubies msti ade :) tanx acah n asyu for e meriah open houz :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...