Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 7 October 2010

makan free berturut2

selagi x abes raya, mmg ade je org buat makan2 kan. start dr selasa ade jamuan BPP. tunangku nye division. tp yg bestnye, tunangku x jempot pon aku wlopon mak aku yg masakkan pulut kuning n sambal ikan bilis unit Unit die. hehe. mana xnya, tunangku malas nak ajak sbb 'head' division die cam sekat2 nk jempot org. cett. ala, xkesah pown, ade org ajak, aku g, xde org ajak, xyah la kan. ngehngeh. tp aku g jugak sebab aku dijempot oleh Elle n Hajar. tanx u oll. hehe

Rabu ade jamuan kelas ngaji. dulu kan aku masuk kelas ngaji ngan ustazah. so aku pon dijempot la. malu jugak nk g sebab aku ni bekas pelajar je kan. ihik. so, utk menghilangkan keseganan, aku pon bawakla sumting. igt x tempah muffin dr along. tp along kate x sempat lak nk buat sbb last minit. last2 aku g carefour subang jaya malam tu. aku beli muffin. gemok2 kau. kenyang org makan. alhamdulillah.

with ustazah. ni je gamba yg sempat ditangkap. huhu

then, arini BPP n BPS lak wat open house. alhamdulillah, makan free lagi, nyum2. kali ni byk hak aku makan. eh, bukan mmmg salu byk jugak ke? haha

sepatutnya esok (jumaat) Unit aku lak nak wat makan2 sempena penutup puasa ni kan. eceh. aku lak baru nk frust menonggeng sebab aku x dpt join sbb aku kene cuti. but naseb bek akhirnye Unit nye jamuan kene tangguh mg depan kot sbb ramai xde. yess! leh join! hehe. tp bukan jamuan raya dah la namanya. jamuan Pra deepavali gamaknye. kakakaka

so, bersyukur sgt ngan rezeki2 di bulan raya ni yer. hehe. erm esok aku cuti. nak g sri manjung. tunangku's hometown. kekna (tunangku's sis) nak tunang hari Sabtu. malam ni nak tolong along buat cuppies sbb aku dah suro kekna reservekan 1 dulang hantaran utk aku. hopefully cantikla cuppies yg nak dibuat mlm ni. hehehe. k, bubye!!

love ~ izyan al-za'im

1 comment:

Scha406 said...

kasik itu cuppies cun2 ok..pastu post gmbr kt sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...