Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 4 October 2010

Alin dah tunang. yay!

Semalam 3/10/2010. Sorang lagi member aku mengikat tali pertunangan. cewaahh! saje je ko pilih 3/10 kan. sama date aku bertunang tu. (da setaun tp x kawen2 lagi. huhu). Nurizul Azlin, mintak maaf x dpt dtg. Mulenye aku ckp x dpt dtg sebab aku nak g engagement tunangku's sis, kak ina. but cancel lak. kak ina nye majlis jd mg depan lak. but stil x dpt g majlis ko gak sbb umah aku pon sebok ngan majlis anjuran adik aku. ahaii.

Comel je ko pakai pakai baju pink kan. dgr cite mekap dpt sentuhan dr shida n dd. ah kellas! hehe. Apepun, aku doakan semoga kekal ke jinjang pelamin n dipanjangkan jodoh n dipermudahkan urusan pernikahan nnt yer. muahhx!

gambar diperolehi dari FB. tanx 4 tagging me, alin :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...