Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 26 August 2010

semalam di mid valley

semalam, after work, aku n tunangku telah g ke midvalley. nak beli bday present adik aku, acah. dah gaji pulak kan. molek benar la tu. hahaha.

baby bucuk, jgnla merajuk i beli adiah acah. nnt bday u, i beli adiah u pulak yer. wekkk (ape kaitan tah. haha)

tunangku sdg merenung masa depan while waiting 4 berbuka at KFC. cam besa, ramai giler org. mid valley dah ade improvemnet skang. dah ade announcement berbuka pose. gud2! xdela tiap kali aku buke kat lua, kene soh org kat umah alert aku. hehe. act, aku craving for prawn KFC yg baru tu. alahai ciputnyer.. tp rase not bad! :)

after solat magrib, pencarian adiah acah diteruskan. fikir nak beli pen utk die. mesti die gune punyer kan!

finally i chose Sheaffer. x sempat aku nak tangkap gamba, org tu dah siap wrap. aku beli pen kale pink. ngeeee. ade engrave nama bday girl- Aisyatul Raihana.

cam biasa, klo bday acah, mak akan bg duit kat aku soh aku yg belikan adiah bg pihak die. mak kate, taste kitorang sama. better aku yg carikan pe yg sesuai. mak kate nak beli baju. so, aku carikkan la skali. erm, baju kat ats ni aku taw, acah mesti suker. tp x beli yg ni pon.

adiah dr mak, aku blikan cardigan ni. pelik sket ghupe cardigan ni. pendek kat belakang, labuh kat depan. hopefuly acah suke cardigan pelik from Somerset Bay ni k. balik tunjuk kat mak, mak naseb mak kate ok. nanti kaklang wrap yer mak. bday acah sabtu ni.

jalan2, nmpak promotion celcom broadband. selama ni klo nak internetkan diri kat umah, pakai asyu nye broadband. rasenye skang aku n tunangku kena ade sendirinye broadband la. trus je register RM100. free modem. amek celcom bradband basic. 512kbps. monthly RM68. tp ade promotion smlm. 1st 3 months only RM58. aku n tunangku dah wat agreement. kongsi2 bayar. baiklah. setuju!

tunangku dengan khusyuknye fill in form kat celcom booth. ade lucky draw skali. untung2 dapat blackberry. tp rezekiku hanya notebook shj. bukan notebook laptop tu taw. notebook kertas tulis tu la! adeyy. ok, pasni xyah pinjam asyu nye broadband lagi! ngeee

love~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...