Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 24 August 2010

buka puasa unitku

last sabtu for the first time aku buka pose luar dis year. haha. salu buka kat umah jer. HR ade wat buka puasa kat Jees Seri Gombak. Never been there, n aku rase foods kat sane biasa2 je. huhu. tunangku dr opis, datang amek aku ngaja tusyen kat alam megah kol 6 lebey. then kami tros ke seri gombak. naseb baik sempat. takot jam jer. huhu

pura2 rajin :p

ngeee

goodies from maisarah the bday gurl

bday girl celebrated her 3rd bday!

laki bini yg mbawa haluan masing2 lps kekenyangan. hehehe

alkisahnye lps buka puasa dlm kol 8 lbey sket. aku n tunangku lekas2 la cari masjid sbb kat restoran tu x de surau. then, sampai la kitorang ke masjid seri gombak. dpt parking baik punye dpn pintu masjid tula. kiranya, kitorang sampai, x ramai lg org kat masjid tu. niatnye mmg nak solat maghrib jer. abis je solat, aku g keta. tengok keta da kene block ngan keta lain. durh...

tunangku kata, solat isyak dulu la. aku da batal da wudhuk so aku soh tunangku je solat isyak. aku dok dlm keta. tunangku kata nnt die soh org masjid wat anouncement pas solat isyak. after solat isyak, dah wat anouncement, xde pon org kua. tunggu lagi. aku pk org tu jalan lembab ke kan. xpela, sku sedapkan hati, tunggu jela mebi die solat tarawikh 8 rakaat je kot. tunggu punye tunggu punye tunggu, akhirnya habisla 20 rakaat solat tarawikh tu.

bayangkan bp lama aku tunggu kat keta? huhu. mesti org akan ckp, np aku x join tarawikh tu kan? bukan x nak join, aku pk, mmg nak balik n x de la pk owner keta yg block keta aku tu mmg xnak alihkan keta die. lgpon, klo aku nk join, da xdpt ikut imam yg dah rakaat yg keberapa tu. gitu le citenyer.

bile da habes solat sume n org bersurai, dengan selambernye ade 3 org mamat masuk keta yg block keta aku tu masuk keta dorang. dalam hati aku n tunangku berkata, dlm 3 org yg naik keta tu, xkan sorang pon x pasan or x dengar announcement td? pelik sungguh kami. lgpon klo kate nnt tertinggal solat jemaah, x mungkin sebab gap antara solat isyak n solat tarawikh tu lamaaaa. tp aku n tunangku ttp bersabar sbb pk tu dekat masjid n dorang bersolat. so xdela marah sgt. marah sikit jer. hehe.

kesimpulannya, hafal la plat number keta yg anda naiki. huhu. sekian saja cerita marah dlam iman. lalalalalaaaa

love ~ izyan al-za'im

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...