Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 3 August 2012

baby baby baby

hai hai hai. malam td ade hal nk jumpa sum1 kt tesco puchong. alang2 da sampai tesco, jom jela bli barang baby yg x bli lagi. sebelum ni nk bli rasa cam ala rilexla, ade masa lagi. malam td, beli jela.. nak tgu ape lagi. aku ni dah 33 minggu 3 hari hari ni ok.. aduhai... sayu je bile pk nk bersalin dah x lama lagi..

tq nuby temankan makyang n pakyang mlm td ye. ha mkn la Baskin Robin tu. makyang belanje. hehe
so ni barang yang aku bli kt tesco semalam
ape je yg aku bli? toiletries semua aku bli johnson. nasal aspirator, nursing pad, nappy rash cream, towel, 4 helai lg baju buat tambah2. huhu, cotton buds, bottle brush n bottles drying rack.

so kite lihat pulak ape lg yg aku x bli lagi:
1. stroller (dah survey2, n we can get a good price at little whiz. ok, will be there soon :)
2. breast pump (nak suruh my cousin yg keje mothercare blikan. boley dpt diskaun :)
3. feeding bottles n teats (maybe boley bli kat littlewhiz jugak)
4. nail clipper
5. comb
6. thermometer
7. vicks/yuyi/gripe water
8. almari baby
9. sterilizer/warmer (boley bli kat baby expo kt klcc next week)
10. nipple cream
11. nursing poncho (xtaw perlu ke x, but nk bli jugak la satu. nnt cari kt expo klcc)

tu je kot. eh ntah la, klo tb2 aku gi expo baby nnt, ade je benda yg aku nk bli lg. ahaii. sonok jugak shopping brg baby, but boley tahan kopak poket laki bini. xpe, ade rezeki utk baby. insyallah ummi n abi sediakan yg the best utk baby ye. tp yg termampu jela taw.. jgn demand2 sgt. huhu. abi pon asek kire bajet utk baby je. sian xde bajet shopping utk ummi. hahaha.skang ni priority utk baby je. ade lebih, baru la bg kt aku n hubs. ahaii

saje je nk tunjuk ring baru. ahahahaha

 update so far, dah xde gado2 nk pilih hospital mana utk bersalin nnt. kami dah ade persetujuan sepakat. n dah asingkan duit kot2 ade emergency bill terlebih ke kan. harap2 xde la... ameen. pasal hospital setel. yay!! tq abi. i love u! :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...