Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 10 August 2012

barang baby lagi!

hari ni aku cuti. byk benda nak settle. bila pk raya minggu depan je, aduhai, nak tgu sabtu ahad je, x sompek den nnt. so cuti jela (macam aku sorang je yg bz. konon2 je tu. kekeke)

saje nk letak gamba ni. SIL belikan barang baby lg. aduhai. dah2 la tu kekna. asek blikan barang baby kite je. kekna pon ngandung jugak, tp xtaw gender lg. so die blikan brg anak aku je dulu gamaknye. hehe tq so much! we owe u :)

psst.. selain kekna, my other SIL kak niza pon ngandung jugak. alhamdulillah. berjangkit2 nmpaknye ye. kekna due bulan 2, kak niza bulan 3. ha elok la tu. boleh la baby aku ade kawan nnt. hehe. but still my baby is cucu sulung la ye. hehe

ni SIL kekna yang belikan. tq so much! rezeki anak ummi lagi :)
love ~ izyan al-za'im

4 comments:

Sue-Rya Qistina said...

klau preggy mcm tu la. berjangkit2. hehehe :D

izyan al-za'im said...

Hehe alhamdulillah rezeki berjangkit2. Hehe

Miss Sunshine said...

yan, baby boy ke..?
banyak barang warna biru je.. =)

izyan al-za'im said...

ye hana, insyaallah boy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...