Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 30 August 2012

raya 2012

alhamdulillah, tahun ni tahun ke 2 aku beraya dgn cinta hatiku  sbg suami isteri. last year dah beraya dgn family aku. so this year, turn raya kat perak pulak la. konsep bergilir katanya. insyaallah lps ni akan stick to raya bergilir2. 6 hari dok beraya kat manjung tu. jji suami ade di sisi, aku x kesah la nk beraya kt mn pon wlopn sedey jgk la raya pertama xdpt raya ngn mak ayah. hehe. erm, layan gambar jela. gamba pon bercampur2. ni koleksi gambar raya pertama sampai ke 4 :)

raya 1: black n purple
raya 2: white
raya 3: blue
raya 4: pink

jalan kat lumut. i was wearing the pop look ;)

at tg karang

tb2 rasa mcm cinderella pki baju putih camni. haha perasan

as usual klo balik manjung, mst singgah lumut bli ikan bilis utk mak plus hasil2 laut. huhu

my relatives yg beraya di tg karang

with mak n along

lompat!! jgn risau, aku x lompat pon. eksyen je tu. uhuhu

with bakal kakak ipar

ni gambar raya 1st

with hubs' siblings

org gi jalan raya, hubs leh sempat shopping jersey arsenal kt al ikhsan lumut. adoii
ok tu je gambar raya yg sempat nk update. klo rajin, aku update lg. huhu

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Aeen said...

meriahnya raya dia....cantek2 jubah izyan pkai...:D

izyan al-za'im said...

hehe raya kene meriah2 gitu :D tq. dah tu je baju2 yg muat utk saiz kite skang ni. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...