Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 11 July 2012

pertandingan tilawah al-quran antarabangsa 2012

assalamualaikum. eh jarang bg salam pd permulaan entry :p smlm balik kerja, as usual singgah rumah mak. then mak bgtaw, die nak gi pertandingan tilawah al-quran kt pwtc tu ngan ayah n acah after maghrib. pastu hubs kata, dia nk join skali. at first, mak kata aku xyah gi sebab ngandung (ngandung x leh gi ke? huhu duduk je pon. huhu) but bila hubs kata nak gi, xkan aku tinggal pulak, so aku pon join la skali.

last nyte was malam ke 5. ada 10 contestants utk malam td. kami sampai majlis dah start da pon. kami tunggu sampai selesai dlm pukul 11pm. aku paling suke peserta perempuan dr maghribi punye bacaan. tp makhrajal huruf dia byk lari (eh, jadi ustazah tajwid lak aku. lol) 

yg pasti, muka mak aku clear keluar tv. aik duduk paling atas pon camera boleh fokus. sampai sedara aku text mak aku, kata nmpak mak dlm tv. hahaha. ee aku mmg saje nak dok jauh sbnaye, xnak masuk tv tolong! haha

baby pulak x benti2 kick. aku bg hubs rasa perut aku. hubs pon suprised. suke kot baby dtg majlis camtu. ade rezeki, kite gi lagi ye baby ;)

view from my seat

1st time masuk dewan merdeka pwtc ni :)

mak kusyuk :)

with acah. ignore my no-make-up + kembang semangkuk face

with abi sayang :)



benci nk letak gamba ni sbb cam x caya tgk diri sendiri. tp letak jgk la. ye kwn2, ni lah saya yg gemssss pada usia kandungan masuk bulan ke 7. sedey jgk la. iskiskk
ha ni mmg da mcm no 0 & 1. b, wlopon i camni, u still syg kt i kn? agagaga boley x tya soalan cam tu ;P


with ayah (tutup mata.  hehe) mak n acah.
mak kata nk gi lagi. tgk la camne. baby pon suke. alhamdulillah. nnt bb da besar, bljr baca quran sedap2, nnt ummi n abi dtg tgk awak kt pertandingan ni ye. hehe insyaallah :)

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

wahida said...

mana tau anak ko nnt bakal hafiz/hafizah...insyaAllah...

nak masuk tu kena bayar ke nok?

izyan al-za'im said...

ameen kalo masin mulut ko :D
x kene byr pon. boley keluar masuk suka hati je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...