Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 19 July 2012

30 weeks

diam x diam aku dah masuk minggu pregnancy yg ke 30 ahad lepas. erm tatut pon ade. excited pon ade. last saturday dah gi second session utk parent craft class. ok la dpt la jugak ilmu sikit. ape2 pon, tgu la time bersalin nnt, baru taw mcm mn kesah yg sebenarnye kan. huhu.

last monday buat monthly check up as usual kt ampang puteri. baby ok. dah 1.4kg da berat dia. the gynae said sumua is fine. alhamdulillah. dpt jugak la 2nd injection tetanus. aduh malas betul aku sbb kebas die sampai beberapa hari. choii. 

yg x best ialah doc kata, aku ada darah tinggi sikit. pulak dah.. so aku kene check blood pressure selang sehari. iyolah. harap2 xde pape la yg serious. so isnin depan kene dtg lg. 

erm, maybe aku nk tamatkan check up aku kt ampang puteri minggu depan kot. lps ni nk check up kt hospital yg hubs da pilih utk aku beranak nnt. nanti la aku bgtaw kt mana. ni permintaan suami utk aku bersalin kt situ. ye ok jela b. dah x byk masa dah nk pilih hospital mana nk bersalin nnt. harap2 aku bersalin normal jela. kang pengsan lak tgk bil.

aku berdoa agar aku n anak aku sihat nnt. n semoga baby tu bagi sinar n rezeki buat family aku nnt. insyaallah. erm, nama pon da pilih. tinggal nk buat surat beranak je. eh, boley gitu? haha

me at week 30
close up sikit. ade kate perut aku besar, ade kata kecik. xkesahla, jji baby sehat :D


ape kejadahnye gamba ni? kekeke saje je tangkap. masa aku tgu turn nk amek injection tu, ade jugak farid kamil ni ha (baju putih tu). so mmg aku usya je la dia. tp dr belakang la. malu lak nk mintak amek gamba sesame. lol

love ~ izyan al-za'im

3 comments:

Unknown said...

kejap je dah 30w kan?
selamat berjuang
hehehe

ct shah said...

perut nampak besarlah.hehhehe..insyaallah semoga semuanya selamat.saya pun tgh nervous ni,even dh penah lalui dulu.ngeee..

MrS JaJa said...

wahhh..berdebarnya bila yan dah masuk 30w..jaja 26w..takut kan..jaja doa semoga semuanya selamat yer..inshaAllah, Amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...