Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 9 July 2012

maternity dress mak jahit

dalam mak aku x berapa sihat ni, dia masih excited nak jahit baju ngandung utk aku. dia x berkenan tgk aku pakai baju ngandung yg tah hape2 bg dia. ketat pulak tu. adeh mmg aku kekurangan baju ngandung pon sbnye. dok ulang pakai yg sama plus bukan baju khas maternity pon aku blasah. tu yg mak marah tu. 

dia suruh aku beli kain, dia nak jahit. but aku x beli2 jugak. last2 dia gi jakel blikan kain. taw2 baju tu da siap. bila try pakai, adoiyai tersingkat pulak. aku cam x berapa selesa pakai baju tu. mintak maaf mak. mak pon kata, dia x puas hati jahit baju yg tu n suruh aku beli kain lagi. haha. 

aku pon gi la kamdar kt mid valley tu nak carik kain baru. selagi x carik kain, dia bising je nnt. haha. jumpala kain cotton warna hitam ade heart shapes kecik2. ok la tu. bagi kat mak, n dia terus jahit. n x sabar2 suruh aku pakai. so kenduri umah embah sabtu lps aku pon pakai la. ok la, puas hati ngan yg 2nd dress ni. nnt kaklang pakai gi keje pulak ye mak. yela, die da jahit, mesti dia nk tgk aku pakai kn. hehe. anyway, tq mak jahitkan baju ngandung utk anak mak ni. terharu sesangat sbb mak da x amek tempahan menjahit da since x sihat ni. but still nk jahit baju kaklang. i love u mak :) 

ni je gamba yg sempat ditangkap masa aku pakai dress mak aku jahit ni. time ni preggie 29 weeks. hehe tq so much mak :)


love ~ izyan al-za'im

4 comments:

Unknown said...

perut dah membesar dgn jayanya....

izyan al-za'im said...

ha taw xpe. huhu. tu yg kene marah ngn mak sbb pki baju kecik. oh noo! ;P cepat update psl izzara lagi ;)

wardah @ fie shah said...

cantik!

NadiahNaddNadi said...

comei..comei...comeiiiii!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...