Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 25 August 2011

SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

yay lagi 5 hari nak raya! sonoknye sbb nak raya ngan hasben for the first time. hehe. so, nak raya ni aku pon nak letak la satu poster yg dibuat masa aku masuk kelas adobe fotoshop tu. x seberapa pon hasilnye. tp bangga la sbb 1st time gune. huahua. wlopon ade ke org baca blog aku, sampai aku nk ucap selamat hari raya bagai? hehe. kata private blog. huhu. tp aku nk gak tempek ucapan kat sini sbb nk publish hasil kerja. ni buat sama ngan hasben. yo yo oo jer.. :)


ye ye je aku perap da lama nak simpan utk raya poster ni :D haha. raya ni aku n hasben cuti dari 29 ogos - 6 sept. 1st time kot aku cuti raya lama camni. da kawen kononnye. huhuhu. ok la, semoga raya kali lebih meriah dgn adenye pertambahan ahli baru dlm keluarga aku. tahun ni semua sibling raya umah mak ayah aku kat PJ dulu. yay! akhir kata, berhati-hati di jalan raya. pandu cermat jiwa selamat :p

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...