Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 22 August 2011

iftar at matrade

Last friday, matrade buat majlis buka puasa utk staff n falimy macam biasa buat setiap tahun. tahun ni, aku saje nk bwk family aku la. yela, nk bwk belanje buffet kt hotel, x mampu pulak. so, MATRADE ni hya byr RM8 per pax. kire berbaloi la nk ajak dorang berbuka. lg pon dorang x penah buke kt matrade kan. xpenah gak masuk matrade hall yg syantek tu. hehe so, new experience for them. ewahh. actually mak aku x suke berbuka kt luar. but bile aku ajak yg matrade ni die nak ikot sbb ade skali solat tarawikh bjemaah :)


so, penyertaan dr family aku terdiri dr 11 org semuanye termasuk aku, hasben, acah, asyu, wafi, along, abglong, shaheem n shaheez. layanz gamba ok :)


sedapnye air yg disusun depan mata smntara nk tgu buke. huwaa!

semua kene mkn ringan dulu kt lua hall. then solat maghrib jemaah sblum masuk hall :)


sblum buke, ade buat tazkirah kt surau. tu our beloved ex ceo. gonna miss him  :(

along n family

baru vs lama. mana anda suke :p

acah, aku, asyu n najiah budak sambilan intrade merangkap kwn sekolah asyu

aloo shaheem ngantok ye...

with mak n ayah. their first time buke puasa kt luar tahun ni :)

hasbenku yg comel berkopiah. hehhehaha

ni gerai gado2

ni gerai mee rebus

ni gerai ABC n cendol

deserts

ha ramai kan family yg aku angkut. hehe

ok acara makan nak abes. sambung ngan tarawikh pulak


nak balik tu, ade pulak mknn berlebih. siap letak tipuware soh tapau.. bagus ;)

peace!

ce tgk. geng aku je yg menapau.. huahua

with along

flip flop hasben tu mmg fail. huhuhu

Add caption

weee~~~

ok, moreh pon da dpt. so jom balik. ade rezeki, sy bawak lg taun depan. hehe

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...