Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 16 February 2011

bowling at e@curve

helo helo helo! sejak sukan dalaman matrade da stat ni. stat la konon2 bz. haha. xde maknenye aku take part. banyaknye aku teman tunangku je main. selain tu jd supporter utk BKP. hoyeah!! so last saturday berlangsungla bowling tournament kat pin junction kat e@curve. last year pon wat kat situ gak. cumenye dis year ade sket disaster. phewww

stat registration kol 7.30 n stat main kol 8. aku dtg awal.sje je nak jenjalan dulu. kol 5 lebey aku da sampai.jalan2 makan meatball kat ikea dulu, main ipad kat harvey norman dulu (kecian org kempunan ipad cam aku. layan ipad display pon jadi. hahaha) bile dah kol 7.30 kitorang sampaila ke tmpat bowling. tgk mmg da ramai dah matraders. cumenye still ade team students dari UM tgh main. lebih trok lagi. they just started! demn! kol bp nk habes?? kitorang spatutnye stat kol 8 okeh!

kitorang gi solat dulu, igtkan bile dtg balik, dah reda lah, but kemain meriah lagi budak2 UM tu. upenye mgmt pin junction amek byk gile group tournament dat day. n sumenye drag habes lambat. yg paling kesian, kitorang la yg stat malam ni. semua gruop dok drag masa. aku pon siap sempat jenjalan kat street market. datang balik pon x habes2 lagi. finally tunangku stat main kol 10pm ok!! kesian giler kat yg bawak baby n budak kecik. bongok tol mgmt situ! siap x ngaku salah dorang lagik. bagi alasan je lebih. hampeh! mcm2
lagi la bnda jadik yg lgi menyakitkan hati kitorang. urhhh. finally aku balik kol 1. tu pon x abes lagi sume group. malas nak tgu dah. sakit ati taw x. xpela, yg penting time main sume enjoy. cumenye aku mintak taun depan no more pin junction ok!

pasal result, BKP menang lagi! sebab aku ada as penyokong kot. kakaka giler perasan nye statement. bukan aku main pon. lol. team tunangku BPP ntah no bape tah. hehehe

sebelum ke bowling, makan kat ikea dulu. mengkedarah whole spring chicken. kenyang gilos.

and meatballs! lagi la kenyang sampai nk termuntah. lol

as usual, beli air satu je. kongsi sudah. free flow kan ;p

tp licin jugak. ngehehehe

kat lua the curve. amek gambo dulu ler. ate bowling lambat lg...

posing2 dulu. hehehe

jenjalan kat street market.

kat lua garden lifestyle store n cafe. suke tgk deco restoran ni. rs nak try. tp ade serve wine sume, so x jd la... mencari yang halal itu kan fardhu. uhuk2

dipaksa posing dari jarak jauh. (bkn aku suke ke? hahaha)

ha, sampai pon pin junction. huhu. with ain

geng bpp berbaju oren. bkp still xde baju lagi. iskisk

ye ye je ko EG. naseb bek bkp menang. kudos!

para otai players. hhuhu

tunangku in action! hoyeah!!

pin junction. owh, namamu sudah busuk di hati matraders. haha

geng bkp paling happening. ngeheeheh

aku dok menepek kat lane tunangku a.k.a. team bpp. maka aku dituduh belot oleh warga bkp. hahaha. rilexla... kite main utk fun fun je. ngeeee

nota kaki: td aku lunch kt subway solaris dutamas. then ternampak org makan tutti fruitty. uwarghh nak rase!! then, buat pertama kalinye aku beli tutty fruitty td. sedap gak. nnt nak gi lagi la. hehe (tp mahal sket la. hurrmmm)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...