Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 18 February 2011

1 year blogging!

wah! pada tanggal ini tahun lepas aku start berblogging! setahun da eh! dulu cam bangang2 je xtaw nak blog ape. skang da cam addicted lak nak berblog. start ngan public blog yg sesape je leh baca, then aku privatekan dgn alasan segan. huhu. aku invite sesape yg aku rase aku nk invite je. so, no stalker. haha. terasa gak sbnye nak public kan semula but nnt2 la. byk implikasinye nnt. haha poyo. igat aku nye blog ni hangat sgt?!!! lol
anyway, aku semakin seronok berblogging skang especially nak kawen ni. macam2 aku nk cite. cume kekadang x sempat. akan ku cuba sedaya upaya. untuk future aku gak kan. nnt da tua leh tgk balik zaman kegemilangan aku ni. wahahaha. ok la, bye!

HAPPY 1st year to IZYAN AL-ZA'IM'S JOURNEY!!!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...