Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, 1 July 2010

wedding hall

actually, after antar mak n ayah to KLIA last tuesday, aku n tunangku plus acah, asyu n abby telah g melihat kawasan wedding venue aku nnt. hehehe. dorang jalan2 kat kawasan tu. while aku n tunangku telah g ke admin ofis utk jumpe ngan officer incharge.

As promised, i wont expose the venue until masa yg sesuai. hehehe. ala, hall tu bukan la grand pon, tp wlau x grand, aku still kene pastikan yg terbaik utk tetamu aku. aku harap guests kami nnt selesa ngan venue tu sbb x besar mana pon.

eh, venue aku kali ni bukan kat masjid wilayah yg aku penah bgtaw dulu tu taw. kan aku bgtaw tunangku kecewa.... hehehehe. da tukar tempat lain. ok la, aku suke jugak. n suprisingly,,, the rate is even cheaper here! person incharge tu pon sgt baik hati. die terang sume tanpa kitorang tya. die taw je ape yg ade dlm pale otak kitorang, nice dealing wit u Mr Syaril!

cumenye, tempat tu xde PA system, so i've to find it elsewhere. insyaallah xde masalah kot. lg pon, my majlis nnt xde nak gune sgt PA system kot sbb xde segmen karaoke or lagu2 yg merepek segala. i myself will decide wat songs can be played ok! mebi nasyid je kot. heee. Rate dewan tu include table n chairs. tp mcm x cukup. xpe, leh soh caterer tambah sket lg. n kitorang leh sewa bahagian luar tu skali. klo x muat, leh put extra tables there. Additional charge utk bhgn tu pon still murah. alhamdulillah...

tp malang skali, die x open reservation 4 next year yet. xpe, kitorang leh tgu, jgn ade org berebut tarikh ngn aku dah la yer. insyaallah. stakat ni, aku n tunangku puas ati ngn dis venue, klo org lain x suke tu, ade aku kesah, duit kitorang, ske ati kitorang la. hahaha

tp, minah2 tiga org yg folo aku tu ckp dorang suke ngan venue tu. ok la tempat tu utk tahap org keje gomen cam kitorang ni kan. haha. mana taknye, ari tu, aku g booth MECC kat MIHAS. sj tya pasal wedding package kat MATRADE hall tu bape. rate starts from RM75 per pax ok! klo jmpot 1000 org, dah berapa dah tu? giler ape! ingat org kaye? hehehe. abg aku la asek soh tya kat MECC tu harga bapa. aku ckp mahal die x caya. ahaii. klo RM7.50 per pax tu, baru la padan ngn bajet aku. hehehe. ape ko igt, keje kat MATRADE, sng2 nk kawen free kat dewan serba canggih tu? berangan jela. ngahngah.

Ok la tu, at least aku da taw info psl venue tu. nnt leh follow up jer. moga Allah permudahkanlah yer... nnt nak kene deal ngan caterer (recommended by Mr Syaril) tol jugak ckp die. panel2 caterer tu dah biasa wat majlis kat situ n taw selok belok psl venue tu. better amek dorang. nnt aku survey dulu k. rase x sabar lak nk kahwin. ngeeeeeeeee

survey2 wedding package at MECC booth during mihas. dah taw da x mampu, tp saje je nk usya. hehe

tak tercapai akalmu. hahaha

ok, ni aku kat admin ofis 4 my wedding venue. xnak bgtaw kat mana. tunggu,,,,,, :)

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Devilish-shasha said...

MATRADE HALL ke nyah??wakakakaka...jangan weh..cukup2 la phimpunan kat ctu...dinner kat ctu...pape function sume kat ctu..xkan DIVA kawen pon kat ctu...oh noo...bio dewan kecit pon xpe...janji ko selamat kawen!!ape tah aku mencarut kat cni

izyan al-za'im said...

ngot mu! bile aku kate aku nak kawen kat matrade hall 2? aku bukan org kaya nyah! hahaha
kn aku ckp, aku sj je nak usya2 harga (aku taw mmg luar kmmpuan.hehe) sbb abg aku yg sebok nak taw. bile dah taw, baru puas ati aku. ukur baju di badan sendiri la. eh btol ke peribahasa aku ni? hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...