Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 16 July 2010

marching kawad

dis year 4 e 1st time aku join kawad matrade utk pertandingan perbarisan inter miti agencies. ade kate aku kene paksa masuk kawad. mana adela, aku yg ofer diri nak kawad. aku seyesly x kesah. suke je aku masuk kawad ni ha. dah lama x kawad. masa sekolah menengah dulu, kawad is my life. adoii x tahan ayat. hahaha. yela, mak aku sampai marah2 die kate aku lebihkan kawad dr belajar. hahahahaha. yela, da sampai perngkat negeri bagai, xkan aku nk main2 ngan kawad 2. bukan kawad biasa, but kawad formasi tu. so mmg training kawad je la gamaknye. aku jugak penah jd komander. ape ingat suara aku x cukup power ke? agagagagaga. poyo giler. so, kat matrade ni, mmg aku x kesah je nk masuk kawad. hehehe. semoga matrade menang tahun ni. last year naib juara jer. xpe2, jgn gentar ngan SMEcorp 2. matrade nye pon hebat per! semoga matrade menang. ameen. huhu. maka, jom la reramai2 g ke stadium permata, petronas kat bangi esok! kol 6.30 nk kene tolak dr umah. aku n tunangku da beli socks sama nk pakai esok. itu pon nak kecoh. agagagaga

latihan da cukup dah. tinggal nak menang je. confident giler! doa jela yer..

tunangku yg dr last year akan berada plg depan or plg belakang. konon2 peserta paling tinggi la. huhu

dapat kasut baru. dok dlm kotak diam2 ye nike ku. hahahaha

sepersalinan uniform kawad free. hehehe

kasut baru vs lama. kaki hajar senget. hehehe

dah byk topi matrade/miti yg aku dpt. sume aku wakafkan kat ayah. hehe

tambahan utk uniform kitorang. tp bukan pakai cam dlm gamba ni yer. pakai kat tengkuk/leher cam abang polis pakai tu. ahaiii

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...