Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 15 June 2012

baby stuffs ~ batch 6

moh kita jalan lg! huhu dis time, went to ikea pulak. nk mkn meatballs sbenarnye. hehe. see what i bought from ikea!

nampak gayanya barang baby smkin byk yg aku bli. so i need boxes to store them. mula2 nk beli yg plastic storage box tu. but tgk yg ni lebih murah. beli yg ni pon comel + convenient gak. lgpun, insyaallah akan beli a closet later. so, at this moment, this cute boxes are practical enaugh plus murah. yahoo!

mesh basket. ni pon nak beli. haha. yela, nnt nak asingkan baju kotor baby ngan baju kotor kita. huhu

muslin a.k.a napkin. sungguh comel ku rasakan. it comes in a pack of 2. so bli 1 set ni dulu la. xtaw kene bli byk ke napkin ni sebenarnye ek?

swimming pool! eh bath tub laa! oh maii never tot it's so cheap! x fikir panjang, terus beli. huhu
dah bli bath tub, kene ade kerusi kecik nak mandikan kan. hehe, so bought this tiny stool to complement the bath tub. ngeee.

ok, tu je yg dibeli kat ikea. erm, byk lagi benda x beli ni. nnt kite jalan lagi ye. saje bli barang sikit2. so ade alasan nk jalan2 lg every week. wahahaha. harap Allah berilah kelaratan kt aku nk jalan2 lagi sbb aku da perasan kaki aku da nmpak bengkak sikit. mak n along pon perasan. erkkk

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...