Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 24 January 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Happy 25th bday izyan hazwani!! boley gitu wish utk diri sendiri? sp lg nak wat entry bday aku klo bukan aku sndiri kan? haha. ahaii 25 sudah! ape yg aku nk pada umur 25 tahun ni ye? aku doakan diri aku sentiasa sihat n ceria selalu! dah nak kawen da aku ni. masa sekolah dulu, aku penah bajet aku akan kawen pada umur 25 thn. erm,,, bakal terlaksana. hehe. alhamdulillah. n insyaallah ini adalah tahun terakhir aku celebrate bday aku sbgai seorang anak dara. tahun depan dah kene celebrate sbgai bini org. haha.


walopon bday aku pada 24 januari, but aku da dpt adiah on 23 januari. along n bangah da bg semlam. tunangku lak hanta adiah kat umah aku kol 11.30 mlm td pesan aku hya leh bukak adiah lps die call kol 12 mlm nye. hehe. thanx every1 so much! x kesah pon adiah tu sume. yg penting org2 tersayang aku sume, ade sentiasa menyokong aku di belakang. thanx so much!!


ape ke nama bnda ni? hehe thanx tu NFU family!
*NFU = nureen faqeeha umairah, nuqman faqeeh umair n nubhan faseeh umair
ni lak telekong dr endon from along! ;)

yg plh special! from tunangku sayang! amek gamba lom bukak lg sbb lom kol 12. hehe

the card! OMG! comel giler! ;)

my 2011 bday present from my baby! A pink 2011 diary! ive been wanting this since last year but rase mbazir lak nk beli sbb mahal. yeah!! dapat jugak akhirnye! yay!
the cutest bday present from him. love it so much! thanx baby! :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...