Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 28 September 2010

my new lil LULU

yesterday morning, i got a suprise at my desk! ikan laga! ohhh, sungguh suka! dah lama x bela ikan. Tanx hajar! i love it so much! Jar yg sepatutnya diisi pokok, dah bertukat jd ikan. hehe. die OT hari Sabtu. tunangku pon keje gak. dorang beli n konon2 suprise letak kat tempat aku. mmg suprise bile dtg hari Isnin tempat aku dah ade ikan. hehe.

patutla masa kat nilai sebok tunangku nak belikan aku balang ikan baru. aku pelik giler. aku x bg die beli. aku x caya die beriya pasal balang ikan sbb slama ni die xsuke aku bela ikan. die kate nnt koto. dont worry, xkotor nye. penah bela sblm ni. 2 3 ekor jugakla. mati sudah. hehehe. rupenye die da bersekongkol ngan hajar suprisekan aku ikan baru. tanx taw hajar!

macam2 nama org suggest, lilo, momo, tunangku suggest bluepee. mn la die dpt nama tu, cute betol. but lastly ikan comel tu telah dinamakan LULU! welcome to my life LULU. aku doakan smg kau akan pjg umur n murah rezeki. insyaallah rezeki kau akan murah sbb aku akan bg mkn kat ko setiap hari. tp mintak maaf, kau kene puasa pada hari sabtu n ahad sbb aku xde kat ofis. semoga kau hidup gembira n aman sentosa kat tempat aku ni yer. love u LULU! ~~

hi! i'm LULU. do treat me nicely ya~

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...