Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 28 September 2010

magika

Magika. filem yg mbariskan pelakon2 hebat tanah air. hebat ke? boley laaa. haha

kelmarin kat ofis, aku ade dengar kak syeeda ofismate aku bercerita psl filem MAGIKA. aku mmg ade rase nk tgk, then kak syeeda kate cite 2 best. aku bgtaw tunangku, die kate jom. so, aku tros book tix kat TGV 1 utama. skang aku suke lak tgk kat situ. sebabnye murah n x ramai org.

bile dah book, sah2 kene extra charge RM1. tp bile sampai kaunter, tgk cam xde org je, so aku juz beli tix tanpa gune nama yg aku dah book tu. so selamat sehengget. hahahaha. aku tgk show kol 8. dah setel solat maghrib, sempat jenjalan dulu, n bli popcorn pon sudah. almost 8, kami pon melangkah la masuk. bilik no 7. tp kenapa xde org? eh, aku confius.. screen pon xde pape. gelap je. aku cek balik semula tix aku tu. betolla bilik no 7! mana org lain??? kang aku kna tangkap khalwat camne?? hahaha

klakar la, aku almost nak keluar dr tempat tu sbb mcm rase salah masuk wayang je. naseb bek lps tu ade org lain masuk. phewww. aku x salah. hehe. kitorang x masuk awal pon. pukul 8 la. upenye ade yg lg lmbt. n yg pastinye adela dlm 10 org je tgk cite tu mlm td. hehehe. cite 2 menarik jugak. scene2 dlm cite tu sume cantik2. lain drpd yg lain. pelakon pon best2. mebi jln cerita je yg biasa kot. erm, aku bg 3 setengah bintang dr 5.


selalu x hengen aku nk posing kat cinema sbb selalunye ramai org. aku kan penyegan. huhu. tp kat sini amek la gambar sepuasnye sbb xde org. hehehehe

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...