Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 3 September 2010

buke puasa dgn nubhan lagik!

ee aku terujer betol kalo the whole family buke pose kat umah. conok je rase! time cuti jela dpt nk kumpol reramai.naseb la family aku sume kat sini. kalo ade yg tersesat kat mana2 negeri camne? iskk xmo!! hehe. hari merdeka aritu cuti, so cam besa, buke pose then solat jemaah then, layan bebudak tu main bunga api. tahun ni. bapak aku cam risau umah die xde lampu liplap. yg ade kat umah tu dah rosak. salu bapak aku yg excited ngan lampu liplap ni. nak g beli, asek x sempat je, ataupon luper. hehe. klo jumpa nnt, kaklang beli ye yah. huuhu

penuhnye teratak familyku yg x berapa nk besar ni. barulah neriah. yay!

salu jarang je umah aku tu beli ayam golek. kali ni, kak yus beli ayamas, acah beli kt jusco, acu beli kat bazar. ha, makan la sampai tercekik! haha

nubbies yg akan sntiasa dikerumun. nuqman kat blakang tu,tiap kali dtg berbuke mesti tido, pastu bangun, mengamuk. apadaa nuqman ni. hahaha

nubhan comell :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...