Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 24 May 2012

akar genggam fatimah

mak baru balik dr mengerjakan umrah. alhamdulillah selamat mak sampai sini semula. my sis kata, mak x mcm org sakit, mak sgt bersemangat. syukur. smg Allah panjangkan umur mak n beri kesihatan yg baik utk mak. so far, lepas operation hr tu, mak's condition is really positive je. bagus la.. semoga berterusan mcm tu ;)

ha, sblum mak gi mekah tu, aku ade pesan genggam fatimah ni. erm, mak aku pon mcm x sure ape ke genggam fatimah tu. hehe. naseb baik kakak aku tahu, so, mmg mak blikan aku genggam fatimah ni. byk jugak. ahai..

sebenarnye, aku pon x berapa pasti kegunaan genggam fatimah ni memandangkan family aku pon x penah guna. but penah la aku dengar org nk bersalin ni nnt senang bile rendam benda ni n minum airnye. hurm... xpela, yg penting mak da blikan benda ni. nanti aku google la byk2 mcm mn nak guna genggam fatimah ni. huhu. tgh fikir, sape lagi kawan aku yangngandung, aku nak bg. setakat ni baru bagi ekin je.. :)

ha, ni la genggam fatimah yg mak aku bli. comel pulak yg ni bentuk love. hehe. saje pilih yg kecik, ade lagi yg besar2. malas la nk amek yg besar sgt tu. heehe. smg benda ni bermanfaat utk aku nak bersalin nnt. insyaallah...

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Anonymous said...

Salam..saya pun trcari2 bnda ni..leh jual pada sya ckit x...

izyan al-za'im said...

hai anon. boleh email saya at izyanhazwani_world@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...