Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 30 May 2011

teamplayshop

i was away from my office from 25-27 June 2011 to attend team play shop at cherengin hill, janda baik. wahhh! mmg terbaikk! syok giler ok! the trainer n the activities mmg fun giler! hilang sume stress kt tempat keje. hari2 camtu kan best. agagaga. tanx matrade sbb adekan course camtu utk kitorang. buatla selalu. ngeee







the trainers. bill willis n jasz


1st group cahallenge!


my team won! sbb ade mr joe yg happening giler! baekk punyer gelek!


parachute time! cett igt parachute btol2! :p


nice huh!


lari bwh parachute. sp sakit or preggie, mmg xleh join sbb confirm akan langgar2 org. best wo !





panas ok. seyes x tipu. sbb tu muke camtu. lol


beside dato' zack yg sporting :)


in the factory. we made our own music instrument. ala2 kelas kemahiran hidup la. sonok betol. malas nk tunjuk hasil kerje aku sbb x cantik pown, tp puas ati sbb kale pink. ngeee


sarong night!


every1 was wearing sarung! cool beb!


ha, the thingy yg aku pegang tu name nye boom whacker. x jual kt malaysia taw. specially ordered from US. nmpak cam btg pipe biasa je. tp mirically they make beautiful sounds :)


preparing ourselves for the performance. baca music notes kononnye. cett


berlatih sbb nak bertanding ni :p


the performances were judged by the hotel staff. kellas ok! haha


all teams merged!


the hand made musical instruments were displayed. we gotta pick our favourites to be the winner :)


bottles! mine didnt seem work well. air liur je lebih. huhu


egg shaker challenge! dis tiny stuff really makes magic sound. best la ade group yg dpt hadiah ni :)


cam jering je kan yg aku pgg tu. i dont noe the name. but best wo men bnda tu!


ya forget to tell this course was all about music n laughter! can u imagine how fun it was??


all these were provided ok. kitorang tgl men belasah je ketuk with all our hearts. agagaga


i volunteered myself to be the froggie hunter!


finally the froggie was found hidden in haizan's bag. haha. best2!


ok journey to the jungle.


lorry riding!


syiokk!!


got our kitchen stuff across the river. malas nk basahkan kasot. so, let the male do it. huhu



can u smell......what the sunshine team is cooking??? ngehehe maggie, frankfutter, n sandwich in the jungle (jungle la sgt. hhuhu) was heaven!


my tummy was not really well stuffed. needed sumting heavier. lol


ceria ok. x exhausted lgsung. huhu


mbuat belakang jatuh


chin2 suggest nama sunshine. belasah la :) so, lekas buat the belakang jatuh! we won the best belakang jatuh! :)


i love nama team ni. janda senget. hahaha mmg senget!!


jantan jd tino, tino jd jantan. kelako!


wakakakakaka hehehe


sunshine team! im proud of our hand made head wreath. the men done the circle. the gurls made the flowers. love it!


grup plg ramai. creative performance dorang :)


bbq nite by the pool


nervous memasing waiting for turn to perform. ngee


ok my team wat persembahan yg tah hape2. agagaga. mmg x berlatih pown... anyway, tanx to khai for make it happen! hehehe


team mr joe. x habes ngan gelek die. hahaha


ok, aku sebok ngan hp :p


dis was the most happening moments! enjoy giler!


semua sporting habes. we danced all night loooong! the guest performer sampai x taw nk nyanyi lagu ape dah. asek 1 more, 1 more. hahaha


best!!


limbo dancing!


with other sporting gurls


lidah terkeluar. huhu


kene wat london bridge. huhu


x sangka dpt siapkan bnda ni. of course with the group :)


peace :)


the inspection


the attemp


the success!! yippi!!!


group foto. enjoy habes la. tp balik opis je, serabot balik pale otak. kakaka. hasben's turn is next month. slmt berjimba!! hehehe


love ~ izyan al-za'im

1 comment:

sha a.s said...

rindu la nk g sini lg....

*sbnrnye rindu kt atok bill...ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...