Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 1 June 2010

kenari VS gen2

aku ngan kenariku n tunangku ngan gen2 nye. kami nak kawen dah. agak2 relevan ke utk kitorang pakai 2 kereta? honestly mmg xpatut. xpayah cakap pasal pas kawen nnt. even skang ni pon, aku ber'carpool' ngan tunangku. x kire la g opis atau g mana je la. kate umah dekat. since tunangku pindah dekat umah aku, mmg g keje 1 kete je. n mostly nek kete tunangku jer. kenariku? tinggal kat umah. but buat ms ni, adikku Acah yg guna. but still aku yg bayar bulan2. ahai.

cite pasal 2 buah kete, mmg agak mbebankan bagi aku n tunangku. nak kawen pulakkan..huhu. we dont need 2 cars. yela, nak kene bayar dua2 buah kete. so, mmg kami have to let go one of the cars. tunangku suggested to let go my kenari..... :(

actually, aku sedey jugak kalo kete aku yg terpaksa pergi sbb aku cam sayang kenariku. Kete 2, aku beli hasil titik peluh aku sendiri (berpeluh ke, keje kat MATRADE ni?haha) At the age of 22, aku bangga aku dah ade sebuah kereta hasil duit aku sendiri, wlopon hanyalah sebuah kenari :) i bought the car on July 2008. x berkenalan pon lg ngn tunangku masa tu. huhu. tp tulah, mengenangkan kehidupan ms depanku bsama tunang tersayang, aku really2 have 2. kami byk komitmen lain selain dr mbyr harga dua buah kereta. aku perlu redha kerana tulah yg terbaik utk kami. yeah!

Ada cadangan utk jual je kete tu kat adik aku. but adik aku sendiri belum keje. camne aku nk pass kat die. x sampai ati aku. tgu la die betol2 stabil. em, ok jgn sedey. smntara tu, aku nk mengabdikan hidup aku ngn kenari kesayanganku itu. hehehe. ape pon yg akan terjadi pada kenariku nnt, aku akan bgtaw. anyway, i love my kenari :)

posing dgn gen2 kesayangan tunangku. model sukan x berbayar :p

oh kenariku. jgn tinggal daku... iskisk

ini keta, pink mafia yg punyer! hahaha

jgn maraaa, ade bulu2 pink ok! tp skang da xde da. da besar la katekannn. nak kawen da pon. ngeee

i love my pink kenari... iskkk

some of the pink stuffs dat can be found in my kenari. lalalala
ili sengal!! lol

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

wahida said...

sedey plak bace entry neh..btw, cukup pakai satu keta ngan ekonomi negara yg belum pulih lg ni..nak pulak dgn ko ni yg nak kawin, masa utk berjimat cermat..pengorbanan membawa kebahagiaan yan..

izyan al-za'im said...

Owh, time kasih kakakku atas kata2 peransang yg diberikan. huhu. btol 2, lain la aku ni lain tempat keje ngn tunangku, ye dok? due kete bagai! erm, tu la, cian kenari tu, die x besalah pon. hahaha. tgu jela naseb kenari tu nnt. iskisk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...