Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 28 June 2010

MIHAS LAGI...

Fuhh, naseb bek MIHAS da abes. klo x, selagi tu la aku asek berulang ke MIHAS tu aihh!! tp aku x puas ati, camne Elle leh jumpa Shahir AF8 lak kat MIHAS smlm. sungguh aku khuatir. hahaha

Si Acah n Asyu selambe datang ari Jumaat. yela, by right public leh dtg only on weekend jer. Belasah jela labu!! Time kasih jugak kat tunangku yg yelah membelikan kopok lekor berjumlah 30 hengget banyaknyer. mak aii! sape nk makan byk2 tu? hahaha. pasni, every morning la aku gorengkan kopok lekor utk bekal 4 brekkie di opis. ngeeee. Ok, Layan gambo MIHAS lg jela yer. peace :)



dem! x leh nak upload lak gamba byk2 tu. satu ni je leh. xpela. gotta go! tunangku da tgu kat bawah. esok cuti sebab nak anta mak n ayah g KLIA. mak n ayah nk wat umrah. smg dorang selamat pergi n selamat pulang. insyallah..

love ~ izyan al-za'im

1 comment:

wahida said...

semoga mak n ayah selamat pergi dan selamat kembali...semoga doa mereka dimakbulkan Allah..amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...