Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 15 March 2013

bowling time!

HAI HAI HAI! lepas balik dari majlis akekah di kota damansara, aku bergegas ke the summit pulak. ade tournament bowling bersama keluarga. ewahhh tournament la sgt kan! masing2 semua ke laut a.k.a ke longkang. haha, the idea started bila my nephew ckp pasal bowling. then i said, why not. jom la adik beradik gi main bowling. n only sunday every1 available. xnak la gi midvalley or sunway pyramid. confirm ramai giler orang. so kali pergi the summit usj jela. ya ampun punye la da lama aku x gi the summit tu. seram u ols. errr ade jgk mall mcm tu kt kl ni ye. kira kl la jugak tu. hehehe. x kesah la, kami dtg nak main boling je pon. naseb bek tempat bowling tu semenggah sikit. yg lain2 tu, sumpah xde la aku nak masuk the summit tu kalau bukan sebab nak main bowling. huhu 

my izz sayang

izz x boleh main lg. duduk dlm stroller tgk ummi main dulu ye. hehe

here goes my family. my sibling je. my parents xde. ade hal di rumah saudara. hehe

ni la gaya muslimah main bowling. huuhuhu. pakai skirt pon belasah je la labuuu


izz nantuk la ummi.... bored sbb tgk je x dpt main skali. hehe

asek la nak posing je. padahal, semua main ke laut. hahaha

korang semua mmg over


poyo je tu

macam serabai

shaheem tried so hard nk buat peace. haha  shaheem with fyra (arwah adik aku punya ex gf) shes getting married next month. yayy ye kami mmg rapat. best kan. hehe

akhirnya izz ketiduran tgk org dewasa main asek tergelak2 je lebih.

budak ni nak kene ni. boley baring kat sini pulak

aim with makcik acah

pandaii

guys in my family. izz, shaheem n atok xde dlm gmba.

abi

score memasing. lawak giler. ni namanya sp masuk longkang plg byk, dia yg menang. hahaha

ok, cukup la fun utk mg lps. best gak saje2 main kumpul adik beradik main bowling masuk longkang. lololol
love ~ izyan al-za'im

1 comment:

Sue-Rya Qistina said...

bestnya!! dah lama kot x main bowling. 2 thn lps mase preggy, time tu la hubby ade tournament. rasa nak join je kan. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...