Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 25 January 2013

samsung galaxy camera on my 27th birthday :)

semalam a.k.a 24 januari 2013 ialah hari jadi aku yg ke 27. alhamdulillah.. dah tua dah.. hahaha. ucapan pertama haruslah dari suami tercinta. pukul 12 mlm dia kejutkan aku tidur. aku mamai2 dgr ucapan dia. tp sumpah terharu dgr ucapan dia. iskiskkk ;) pastu terus dia suruh bukak hadiah yg dia balut. uwaaa! samsung galaxy camera utk aku! cewaahh pdhal da dpt agak da hubs mmg nak bg benda tu. hehehehe suka sgt! i love u abi! tp kalo x dpt adiah pon, i love u jugak. hehehe. 

alhamdulillah di usia 27 tahun ni, aku da ada seorang suami yang sgt awesome, amak yg comel dan keluarga yg sentiasa di belakang aku. syukur....

erm, nnt aku update celebration bday aku kat sharin low k. ala, makan2 with family je. daaaa :)

tq abi. ummi suka sgt! nnt ajar nak guna ye. hehehe
tanx for everything abi. love u so much! tanx for makin my birthday a memorable ones!
 happy birthday to me! lalalalaaaaa

love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Aeen said...

weeee..bestnya dpt galaxy camera...birthday kite mgu lepas dapat samsung camera gak...xdpt galaxy camera dpt samsung smart camera pun ok la..hehe

izyan al-za'im said...

x kesah la adiah ape pon kan. jji bila suami yg bg, berbunga2 je hati kan? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...