Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 11 March 2010

hantaran tunang dr pihak laki



ok, ni aku nak tunjukkan hantaran dr pihak laki pulak. bertemakan kale pink and balang kaca. sepatutnya, 5 je hantaran dr dorang. but terlebey sudah.hahaha. xpeje. xkesah pon bapa. aku terima jer.hehehe. aku n tunangku yg beli barang2 n mostly sume wat sendiri. but adela my sisters n relatives tlg skit2 here n there. tanx! tunangku terpaksa la serah sume kat aku. die da xde parents. siblings pon jauh2. but dont worry sayang, tunangmu kan ade... wink2.

ni gambar gedikz aku ngan hantaran2 pink ok.layanzz



cincin risik n tunang...HABIBun.hehe. risik beli di Ampang. tunang bli di USJ. haha nmpak kotak je.



Fruits yg berwarne sedondon. aku n tunangku masa pilih n nak bli buah utk hantaran, secara spontannya nak bg buah yg warna sedondon gitew. we loikee!!



cuppies! sponsored by kak Pija a.k.a. neighbour. tanx!



Chocx! sama cam chocx yg aku bg kat tunangku. flavor je lain. bli di cold storage jugak. x tipu,, chocx ni sgt sedap!! padan dgn harganye.uhuk2!



kain lace! actually baju ni utk dijait utk dipakai time nikah nnt. x spt baju tunangku yg bg aku agak mahal, baju ni aku beli kat nagoya jer. skali ngan kain baju melayu. berbaloi2! mak wok yg tlg gubahkan. tq!



gubahan prune. last minit additional. made by kak ina a.k.a tunangku's sis. rajinnye..hehe



ni pon last minit additional gak. future SIL gak yg buat. pot poury n marsh mallow.



k, nnt aku upload n cite psl bnda lain plak k. :)

1 comment:

izyan hazwani said...

nape gelap jek sume gambar ni?
sakit lak mata aku ni aihhh..
huhuhu
kesulitan amat dikesali.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...