Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 9 October 2013

nuqman's birthday at bagan lalang

hai hai hai. banyak kisah nak cerita kat sini. tapi asyik xde feel je nak mengupload gamba. well aku punye entry harus je la byk gamba. part nak transfer gamba tu yg malas tu. adeh. erm, bayak la cerita basi nanti. atau pon cerita2 yang x sempat aku nak blogkan. kesian.. 

hehe anyway, ni minggu lepas, birthday anak buah aku yg ke sembilan tahun. abang aku nak belanja kat bagan lalang. ok lets jom! erm kali ni gi bagan lalang xde mak dan ayah. dorang kan ke mekah. ermm aku nak buat entry pasal mak sebenarnya. tapi asyik hesitate and contemplating jer. sbb cerita sedih kan. aku kalo benda sedih2 ni aku cam slow sikit nak update. cam sedih je nanti. kalau aku rasa nak update nnt, aku update la pasal mak k. yg penting doakan la mak n ayah sihat utk buat haji yang da makin hampir ni... 

ok, berbalik pada tajuk, jom jenjalan ke bagan lalang.layanzzz :) 
bawak walker utk izz belajar jalan. cum on izz! doctor suruh izz berlatih selalu so u can start walking soon :)
eh kenapa gamba ni 2 kali? x boleh remove pulak tu. belasah jela labu. haa rambut izz tu ummi suka! suka tgk rambut izz terbang2. hehehe syok sendiri  la ummi izz ni :p

utk bday nuqman ni, kami sefamily je. sampai sana nak dekat pukul 5. idokle nak mandi. panas nok! huhu. lagipon pantai dia mcm x sesuai utk mandi kan. main pasir jela.



bangah suruh kitorang pakai jersey. erm, maka jersey arsenal jela yg kitorang ade kan. hehe. izz xde jersey la. pakai tshirt arsenal je pon ok la tu kan :)

ummi n abi je pakai baju nama izz. izz de pon. nnt kita carik izz punye jersey k :)

go izz go izz!

ha ni la anak buah aku the birthday boy. dah panjat pokok pulak dia!

sand castle la sangat! ye ye ummi beli sand castle set kat toys r us earlier. tp malas nk gi dekat2 pantai tu sbb takot panas. x senonoh punye ummi. hehehe, last2 main pasir kt bawah pokok. ate, camne nak jadi castle nye. pasir xkene air. kikikii

serius nye izz. rambut terbang lagi! huhu yg shaheem tu kenapa?

x aci. along x pakai jersey. cett

actually izz n shaheem pakai baju arsenal sedondon. tapi susah bebeno nak amik gamba depa berdua ni. adoii

sisters in my family :)

semua penakot panas. choii

jersey ape yg korang pakai tah. belasah jela.. hehe

dah kenapa pandang sana? camera sini la oii

maafkan ummi izz. kerana ummi perangai camtu, izz da terselit kat situ. hahahah

gelap. sape yg tangkap gamba ni?

with shaheez. my eldest nephew. very very very tall! anyway, teringin nak gi golden palm resort kat depan tu. insyaallah one day. ha yg izz tu mmg lagu tu jela aksi dia sbb kene matahari. amboi x boleh panas sikit. mesti tunduk je. hahaha

udah2 berkelah. jom makan! tp xde gamba makanan pon. hehe

happy birthday nuqman. anak buah yg paling rajin! betul x bohong! ;)

semoga nuqman jadi anak soleh n berjaya ;)

ni hadiah dari makyang, uncle husni n izz. hopefully u like it nuqman :)
time kitorang makan ni, xde org sgt sbb awal lagi. lps tu dlm pukul 7 terus berdoyon2 org dtg sampai xde tempat. ape lagi, jom la balik. hehe thanx abangah belanja kitorang. daaaa :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...