Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 6 September 2012

38 weeks 2 days

hai! hari ni dah 38 minggu dan 2 hari aku ngandungkan lil rainbow ni. kalo ikotkan pengalaman beberapa kenalan, ramai je yg penah terberanak waktu camni. but aku xde rasa ape pon lagi. sakit2 keras tu biasala kan. tp aku risau je kalo keras. sbb aku takut itukah contraction sebnar? haha. seriously i cant expect how is the real contraction is!! huhu sabar jela. atau pon klo perut rasa lain mcm, msti nk gi toilet nk check panties, kot2 ade darah ke kan. huhu. but so far xde pape pon...

semalam, ke ampang puteri lagi. sekarang ni dah kene weekly check up. check2, doc kata, mebi baby lmbt lg nk keluar kot. tp kepala baby still menten dan ke bawah. water bag pon still byk. so doc kata bia jela dia dok dlm perut tu smpai due date. huhu. smlm tgk EBW dah 2.8kg. erm, doc fauziah kate, masa lahir mebi baby dah dlm 3.2 cam tu kot. erm, xmo besar2 sgt taw baby, takot susah teran. huhu.

makin nk dekat EDD ni, makin kuat hubs suruh aku berjalan. yela, doc asek pesan, banyakkan berjalan. so hubs hari2 tanya aku nk gi mana hari ni? adoiyai. aku ni xde la larat sgt, but fikir utk kebaikan aku n baby, aku gagahkan diri jugak. balik keje je, singgah la mall ke, pasar malam ke, mana2 la, jji aku kene jalan. family aku suprised tgk aku asek bjalan. x penat ke? huhu penat jugak la. but arahan suami suruh berjalan tu, utk our own good. n i enjoy doing it sbb jalan dlm mall. x dpt shopping, window shopping pon jadila... kalo da sakit kaki sangat, aku bgtaw hubs, n boley la balik :)

kaki aku da start kembang taw! sblum ni xde pon... sandal scholl aku ni da cam ketat. bukan mcm ketat tp suddenly ketat. ape maknanye tu?? huhu. mmg kembang aku tgk kaki aku! hubs nak belikan sandal baru. but aku rasa x payah la.. klo nk beli, mesti kene beli yg besar n selesa a.k.a mahal. coii. tinggal bp hari je aku nk bersalin. nnt pakai sekejap je. pas bsalin aku xnak pakai kasut besar lg. hehehehe

minggu depan ade byk open house division. alang2 tu, bg aku habeskan open house dulu la baru beranak. hehehehehe. pray for my smooth delivery ya! :)

smlm balik dari hospital, pergi sunway pyramid (as usual berjalan je) bwk anak buah aku shaheem. kalau org x kenal aku, msti pelik tgk aku ade anak kecik lg tp perut besar ngandung lagi. kesian akak niii hahaha lol
love ~ izyan al-za'im

4 comments:

Aeen said...

kite yg da 39 weeks ni pun baby still xnk kua2 jgk...hehehee..elok la byk jalan....truskan bjlan lg...heheeh

izyan al-za'im said...

hehe jomla kite teruskan berjalannn. haha

Super Ummi said...

haritu kite bersalin 38minggu 4 hari.. =)

izyan al-za'im said...

hana, esok kt nk masuk 39 weeks ni, bb xde tanda2 nk kua lagi.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...