Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 8 September 2011

eid (part 2)




umah pakcik at jelai n9

ni sesi peraga baju namanye. baju ni adiah hari jadi dari mak aku utk bday aku yg lepas. so, buat baju raya jela sbb jarang pon pakai. hehe

aku pantang dpt pakai baju kembang2 camni. mmg aku nak posing mengepak je kejenye. hehe. aku suke la baju2 camni. time kasih mak! hehe


raya ke 2 aku sefamily balik kg melaka. actually xde sape pon kat situ. nenek atok mmg da xde. sbb mak n pakcik buat umah kt situ, so kitorang balik raye kt situ. acu aka pakcik aku nk buat kenduri kt situ raya ke 4. so, lama la aku beraya kt melaka kali ni. huhu

with aeemmm :)

tq kak yus blanje aiskem. ngee

acu buat projek kolam ikan kt kg tu. khas utk mggalakkan kitorang balik kg. hahaha. yela, klo x, xde pe pon kg tu, nk tarik kitorang balik sana. mmg suke la anak2 buah aku. hasben pon same. sume xnak balik. klo leh nak ngadap kolam pancing tu.

terer gak shaheez. byk gak ikan die dpt. kudos!

ha, bapak aku siap buat pondok lg. kellas x ade langsir terbang2! hai, kerapla kitorang balik kg lepas ni gamaknyerr. minggu ni pon insyaallah balik lg. i followww

ha, malam pulak, acara main mercun la. aku xtaw la bp acu aku kopak utk beli mercun2 ni. byk giler ok! yg ni bunga api yg besar ala2 mlm merdeka gitu! hehe

hoyeahh kebabooomm

yg ni pulak mercun papan yg bp kaki tah. pjg giler ok. sampai kene panjat pokok bagai nk sangkut bnda alah ni. pengsan org dengar bunyi nye. meriah!! :p

ok, ready nk pasang api. mcm raya cina dah ha! haha


ni pulak mercun org kawen tu. adoii byk nye jenis mercun. aku tgk dari jauh je berani.. hehe

meriah betol raya aku tahun ni. 1st time kitorang rase raya kt kg ni best. sbelum ni, sume muke monyok je klo ajak balik melaka. hehehe

next day raya kat umah asyu lak kt bandar melaka. alahaii. si nuby da ngamuk la tu. ok, nnt sambung part 3 raya lak. daa
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...