Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 15 September 2011

balik kg melaka lagi...

raya kedua dah beraya ke melaka. following week lak, mak aku ajak balik melaka again. erm, aku pon follow gak la. dulu kemain liat klo diajak balik melaka tu. skang ni dah selesa sket umah tu, boley la nak balik selalu :p

sebelum ke melaka singgah semenyih umah opismate acah n asyu. sukenye aku umah die!! dikelilingi dusun buah yg bersih n syok la! mcm balik kg but kt semenyih je. nk umah camtu gak!

kat kampung melaka. ramai gak yg balik. ni tgh tolong2 nak buat bbq lagi.

potatoes. sumpah kali ni nye sedapppp :)

ha, cam gadis kampung x? haha. teman mak hantar nasi ayam ke umah jiran. pakai dulang bagai. jauh tol umah jiran. klo kt sini, pas kt pagar je. hehehe

bbq time!

sy suke baju kembang. ngeee. abaikan budak nek basikal blakg tu. suke x pakai baju anak baah aku ni taw, klo blk kg..iskisk


malam lak, hasben buat meriam buluh. huyyo! aku xpenah tgk org men meriam buluh oii

tgk tu, hasben ajak bebudak men meriam ngan die. tatutt

aku dok dr jauh je sbb aku takut nokk

melihat tapak projek. adeh fail la anak buah aku sorang ni. asek x berbaju jer.

pose cucuk lubang idungku ~~~.ok nak berangkat gi bandar melaka n umah asyu. x gi jln mn pon. lalu je kt tempat2 menarik tu. then minum coconut shake kt klebang. will be continued... ;)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...