Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 7 September 2011

eid (part 1)

waduhh.. cuti rehat kt opis, cuti skali blog ni. nk update blog kt umah mmg x lalu sbb lemss. so, kumpol je la update di kantor. hhuuhu.


shaheem n acah. dis year utk raya pertama, sume pakai pink. most of them pakai balik baju masa wedding aku hari tu. haha. except aku, mak n acah je. :p

tahun ni gak family aku x gi amek gamba kt studio pd hari raya pertama spt kelaziman ye. udah2 le tu. membazir. sbb kami dah ade 3 fotografer kt umah tu. hehe. abglong, abangah n hasben :). ok, fotografers, get ready with ur gadgets. ngeee

our family potrait for 2011's eid! boley la, ala2 studio gak la tu. hehe. cume nye nmpak lak kotak kasut tu. malas nk crop. sume gambo2 ni yg asli sajer. haha

along's family

abangah's family

my little family. dis year aku raya umah family aku dulu. next year baru giliran umah hasben. same goes to my abang :). 1st time raya with hasben. he enjoyed himself. aku? mestila happy! :) erm, perasan x, hasben pakai baju kawen kitorang. hehe. recycle la. kan untung tempah baju sendiri utk wedding. hehe

adikku yg single lg available with niece n nephews

hamboi kemain mak aku lentok kat ayah tu. haha

sesi salam menyalam

si shaheem, sampul duit raya pon nak ditelannnn. haha

ok, beratur. makyang nk bg duit raya ni. as usual, sampul dwet raya makyang mesti DIY :D

muahhh cayangg mak! ceh ceh cehhh ayah memalu lak nak amek duet raya dr menantu. ahaii :p. anyway, baju raya aku tu dibeli oleh hasben! terbaek la taste hasben aku ni! he knows his wifey's taste well. colourful! hoyeah!

alolooo cian shaheem tercepit. hehe

hasil dwet raya deme di pagi raya di umah wan n atok :)

dah abes sesalam, gi umah embah a.k.a nenek aku belah ayah. erm, nak balik kg mana, klo nenek pon duduk kt tmn datuk harun gak. hehe

with anak2 buahku. all the best to nureen for UPSR next week. i noe u can do it!

embah dah x kuasa nk pakai baju kurung wlopon raya. aku pon belikan embah baju kedah tu je. hehe. mmg itu jela pakaian die kan

may embah. semoga panjang lagi umur embah ye :)

shaheem kene kiss ngan yoyot ye. yoyot tu monyang la dlm bhs jawa. hehe

ni jela keje si nuqman. mbelasah dslr daddy nye. tah hape2 yg ditangkap nye. xpe2, practices make perfect. we think he cud be a talented junior fotografer some day :)

guests kt umah aku. mcm open house da. hehe

time ni mak n ayah aku dah bertolak ke melaka. aku n hasben jela yg tgl kt umah tu melayan org dtg. ape yg ade jela u olss. naseb bek stock air gas berlambak.aku tuang yg tu jela. hehehe. k la, nnt aku part seterusnya akn muncul x lama lg. da daaa :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...