Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 23 November 2010

pantun miti n agencies

semalam berlangsunglah pertandingan pantun antara miti n agensi. matrade mestilah hanta wakil. sebagai juara pada tahun lepas, tahun ni pon matrade hantar wakil yg otai2 jugak. of course la. 3 pemantun n sorang simpanan. simpanan si hafizah sabri. but date pertandingan di awalkan. n hafizah sabri x dpt attend the pertandingan sebab die kat sngapore. maka x cukup org. last minit, kak elin suruh aku ganti tempat hafizah sabri. otherwise kite xcukup org. OMG! aku xde pengalaman berpantun. aku bgtaw kak elin, juz put my name there, but i wont bertanding. she agreed. ok. sampai ke final everything went smooth. lega aku. bayangkan klo tb2 aku kene ganti. xke pengsan dibuatnye. hahaha. matrade juara akhirnye!! yay!

dah la aku tersalah info aku igt kat miti. aku dah terlambat n sume org dah tinggalkan aku dah ke MPC pj. my fault. hehe. kak elin mharap sgt aku dtg or matrade mgkin disqualified sbb x cukup org. aku dah sampai opis. sume da blahh. aku da tension n tros nangis!! (bongok aku ni!!!) hahaha.

rase nyesal sgt x pandai bawak kete manual. xnak susahkan tunangku. uwaa!! tp die dah tgk aku nangis, xkan die nak bia pulak kan. die tya aku nangis sbb ape. aku ckpla, aku da kene tgl. die perli aku, tu la suro belaja bwk manual xnak. lol. die kate, die minta izin bos jap utk anta aku. but dgn syarat, aku kene blaja bawak manual pasni. dlm keadaan terdesak tu, aku iakan aje. huhuhu

ye!! aku pasti akan belajar bawak kete manual pasni! aku xnak nyusahkan tunangku mahupon sesapa lg. kenapa aku xde kekuatan ni! adeyyyy. tolonglah aku ya ALLAh. heee


matrade vs sme corp at semi final
matrade vs miti at final

ni jela penyokong matrade. nadia n sofia. xpe, wlopon kitorang sikit, jji kitorang menang. yuhhuu!

pemantun matrade, zizie, suwardi n tatak elin

n the winner goes to~~~ MATRADE~~ ngeee

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...