Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 6 December 2013

aqil's 1st bday bash

it was zuyyin aqil first bday! aqil ni anak bff aku si ili. lahir pon nak dekat2. beza lebih kurang sebulan je lewat dari izz. sebaya la kiranya kan. maaf la. ni entry basi. so sbnanye bday ni bulan oktober. dah lama da. baru nk up kat sini. jangan maraaa huhu. layan gambo x seberapa ni jela ye :)







budak sorang ni pakai shades aqil. x nak bukak ok. adoii lepas tu terus ummi beli shades utk izz. order on9 lagi tu. nnt i tunjuk ok. huhu

family ili ni semua pakai tema baju putih n batik. kreatif giler!

abes kek tu oii korang main snow spray tu. haiyakk. las2 kene makan indulgence without choc topping. kasi potong the topping sebab ade pulak yg masuk spital sbb mkn kek bersnow tu. ahaii

happy bday aqil! as usual, org tua lagi over. haha


ee budak ni x nak bukak shade tu. geramm

time ni izz baru nk belajar berdiri. skang ni xyah cakap la. izz da start jalan da. huhu


ummi syg izz!


aqil n izz :)

eh mcm kenal je gamba ni. huhu. ni gamba DP FB aku lor. huhu ok bye
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...