Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 19 July 2013

20th anniversary of MATRADE

salam 10 ramadhan :) 
ni cerita minggu lepas sebelum puasa lagi ye. punye la x sempat nak update. poyo konon sebok sgt. haha
well, office tempat aku bekerja iaitu MATRADE kesayanganku itu telah pon berumur 20 tahun. oleh itu, ada sambutan sikit. tahniah MATRADE. anyway sape yg tak taw, MATRADE ni agency kerajaan di bawah MITI. kitorang badan berkanun. kira semi gomen la ok.
 
xde ape pon, just makan2 je kat dewan kami yg tersergam indah iaitu MATRADE hall. hehe. dalam pada tu, diadakan jugak majlis penyampaian sijil bagi penerima anugerah perkhidmatan cemerlang bagi tahun 2011. ye, aku x salah taip. mmg tahun 2011. huhu

well, MATRADE ni bz je, so only 2013 sempena 20th annie ni, sempat diadakan majlis penaympaian sijil oleh minister kami. hehehe, x kesah pon. yg penting habuan RM1k setiap sorang da lama da dpt. tu yg penting. sijil ni x kesah sgt. lambat pon xpe. hehehe. ape2 pon syukur alhamdulillah. aku bersyukur kerja dekat MATRADE weh. aku selalu rasa bersyukur especially bila mengenangkan perubatan mak aku. semua ofis aku yang tanggung. ubat mak aku yg mahal beribu2, aku xyah bayar ape pon. aku bersyukur sangat. aku kene keje sungguh2 untuk balas jasa. ihikss betul x tipu. bangga keje MATRADE! ;)

semoga MATRADE terus success dan success ;) i am a proud MATRADER ;)

so ni antara MATRADERS yg menerima APC 2011 dgn sijil masing2. tahniah semua. anyway, ni baju corporate MATRADE. tudung wajib semua merah ok ;)

ni sijil aku. ntah aku pon xtaw nk gantung kat mana. ahaii

dah selamat mengketedarah. with my colleagues ;)

mmg saje potong mata. haha

aku post gamba ni kt FB. mmg mendapat sambutan. wakakaka. gamba minister bagi cert. aku suruh hubs amik gamba dr bwh stage. mentang2 la laki bini kerja satu tempat, boley la nak suruh suami tangkapkan gamba kan. haha. last2 tgk hasil gamba, ni je yg ada. hubs kate, laju sgt, ni je yg sempat tangkap. ok sedey.... hahahaha anyway ade je gamba yg proper dari official photographer. but saje nk suro hubs amek, so boley la aku update kt IG n FB. sekali, ni je gamba yg dapat. lawak betul la. hehehehe dah macam langsuir da. hhihihi

anniversary cake. ala, da terpotong pulak. hehehe
hadiah utk semua staff matrade. jam tangan. thanks ya!
semalam aku pakai jam ni ok. sekali sekala boley la tukar2 jam kan. weee hubs pon dapat 1. so mmg da macam couple watch da ;)

pssst, lagi 20 hari nak raya. baju melayu izz x beli lagi. esok jom sambung soping. hehehe

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...