Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 27 June 2013

izz's first tooth

fuhhh ape la nak jadi dgn aku. izz da 9 bulan. but aku jarang2 buat cerita pasal perkembangan dia. poor izz. my bad.. actually aku mmg ambil gambar and video jugak setiap perkembangan dia. cuma nak compile dlm blog asyik x sempat. sorry izz.

anyway, izz dah pon 9 bulan setengah. i am a proud ummi bila tgk izz da pandai merangkak. alhamdulillah. erm, maybe izz dikategorikan lambat jugak merangkak kot. sbb ade budak yg da siap berjalan umur 9 bulan. but aku x kesah pon. setiap budak ni berbeza tumbesarannye kan? so aku x kesah langsung :)

tapi bila da pandai merangkak ni, betul2 metisaukan aku. salu aku kalo tinggalkan dia atas katil, just block keliling dgn bantal je. now x boleh da. huwwaaa mcm pg td aku nmpak die da panjat bantal tu n nak terjun katil oiii. huwaa jgn buat lagi izz. nak pengsan ummi dibuatnya. x boley da tinggalkan dia atas katil sensorang. dushhh

and izz jugak da tumbuh gigi taw! dua bijik sekali tumbuh kat belah bawah. hehe so cute to see him smiling n showing off his teeth. masa aku da dapat rasa gigi bakal tumbuh, aku da belikan massaging toothbrush from MAM for him. so glad that he likes to brush his teeth gums. so skang ni mmg aku bekalkan toothbrush kat umah pengasuh. n dia suka masukkan toothbrush tu kat mulut dia. hopefully bila da byk sikit gigi n perlu guna toothbrush yg betul2, dia x kekok n x refuse. i know u r a good boy son :)



yayy saya dah ade 2 gigi. errr jgn gigit ummi masa nyusu taw izz. haha

ni massaging toothbrush izz. xde brush pon actually. lembut je. sampai izz suka sgt gigit. hahaha. nnt da besar pon kene rajin gosok gigi ye izz
 love ~ izyan al-za'im

1 comment:

Aeen said...

waaaa..izz dah pandai merangkak..raees je belum merangkak lagi..gaya merangkak dah ade..cume x bgerak2 je...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...