Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 25 June 2013

custom made stuffs

saje nak share barang izz yang di customized. kalau hilang barang2 ni nanti, ummi ade bukti nak tunjuk kat izz. hahaha. mmg suka barang custom made ni. rasa special sbb mmg kita sorang je ade kan. ahaii

yang ni bukan izz punya. jersey ummi dan abi. tapi letak nama izz. beli jersey arsenal ni kat padang besar. off course la x ori. tapi boley letak nama. i loikee. nak belikan izz punye jugak tapi size paling kecik pon still besar. x sesuai utk izz. tgu da besar sikit, nnt ummi beli utk izz ye :)

pillow utk izz. sumpah suka gila bantal ni sbb cartoon muslim boy tu cute sgt! aku tempah kt kawan aku. dia mmg buat craft guna felt. aku x bg sgt izz tdo atas bantal ni. sayang... ngeee

baby bib. aku tempah kat sebuah kiosk kat aeon seri manjung. saje jalan n nampak kiosk buat cenderamata. biasanya kedai2 buat cenderamata yg aku jumpa kat KL, dorang buat baju, keychain, mug, bantal etc. but x pernah jumpa yang buat baby bib. bila tau kiosk ni buat bib, aku terus tempah tanpa berfikir. cewahh. siap x sampai setengah jam. kebetulan mmg aku ade simpan izz punya gamba yg high resolution kat tab. (gamba yg ditangkap kat studio tu) so cantek la! make sure kalo nak buat printed bib/tshirt or whatever, carik gamba yang high resolution. kalo gamba yg low reso, mmg result dia hampeh. gamba akan pecah2 bila di print. bib izz menjadi dgn cantiknya. owner kedai tu pon puji cantik sbb gamba cantik. selalu org bagi gamba low reso, hasil akan kureng. ok noted. rasa berbaloi bayar studio photography hari tu :) anyway, ni pon aku x bagi izz guna utk makan. sayang jugak. nak simpan. kekekekeke

custom made kopiah! pon suka jugak! ni kawan kakak aku bagi semalam. die tempah khas utk izz. IZZ AL ZA'IM. nanti izz solat boleh pakai kopiah ni ye. hehe
ok tu je nak share. bye :P

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...