Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 19 April 2013

colmar tropilcale bukit tinggi

anniversary ke 2, aku n hubs n izz tlh ke bukit tinggi. aku dah pernah gi sana sebab kursus n jalan2 with family. hubs penah dtg tp sekejap je n xpuas. so dia ajak dtg sini lagi. so ok la. x jauh dari KL pon kan. izz demam pulak hari tu. tp kami angkut jugak dia. abi kata, dia xnak duduk umah. da siap amek cuti, kene gi jenjalan to celebrate the anniversary. ah gituuu hehe. xpe, bila jalan, elok la demam tu. hahaha.

kami pergi agak lewat sikit sbb ke klinik dulu sbb izz x sehat sgt kan. so hanya sempat ke colmar n japanese village. xsempat nk gi tgk rabbit sbb da hujan masa tu. later aku update japanese village. yg ni kt colmar je :) masa ni hari rabu, so mmg xramai org pon. sunyi je tempat ni. tp mmg hubs nak dtg tempat yg peaceful gitu. tempat x ramai org. so here is the place :)




my buah hati,

susah betul nak amek gambar family. xde org nak suro tangkapkan gamba. haha

budak demam xnak senyum









tq abi bwk kitorang jenjalan. nnt kt jenjalan jauh sikit pulak ye. hahaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...