Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 11 September 2012

jamuan raya BKP 2012

hai! hari ni september 11 2012 a.k.a 39 minggu dah aku ngandung. uhuk2. tp x bersalin pon lg. actually, aku ade ckp ngn baby, tgu jamuan raya BKP la baru keluar. ha mmg dia x de tanda nk keluar pon. huhu. bkn ape, jamuan raya BKP ni jamuan division opis aku. every year mmg buat n meriah gitu. so tahun ni xnk lps jamuan raya BKP. kekeke. spjg minggu ni pon hari2 ade jamuan raya division. murah rejeki. hehe

so adela few gambar kt jamuan smlm. aku x bgmbr kt booth unit lain pon sbb x larat nk merayap. duduk je aku smlm. anyway, 2 3 hari ni, aku rasa sakit satu badan. seyes x larat. sblum ni org kata aku nmpk healthy but skang aku frankly ckp, aku x larat. harap Allah bg aku kekuatan n dpt push baby dgn baik nnt. Ameen. hehe

kt unit aku pon, org dok betting bila date aku bersalin. haha. ske ati korang la. bkn dpt adiah pon. hehehe.



tq b sudi dtg. huhu

menu unit aku ketupat palas n rendang, pulut kuning n sambal ikan bilis n choclate fountain. ni je gamba buah n marshie yg dah dicucuk2. sedap wo! :P


booth unit HR. ni je yg termampu utk deco tahun ni. ok jmp lg open house next year ye :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...